Måndag !

Helgen gick ju finfint!
Vart en mysdag me Kicki på Lördagen , stan o lite flum sen lagade vi tacos o drack vin ..
Jag o Kicki måste sluta dela på en 3 liters BIB hehe , blir inge bra haha ..
Vi fixade oss o sen tog vi taxi upp o hämtade Pettan sen vidare till Stina o Linus!
Kul o se alla igen !!

Varför e ja alltid me när de är "cab run" hehe visserligen så var detta svart taxi , hehe
Vi hoppade in i en bil, (okej mamma o familjen som läser, vet att det är BAD THING)
Iallafall, did it, han satt o hojta om att han skulle ha 200 kr, då fick Mickis tala vett me den stackars grönsaksturken ...
Vi åkte en bot i han vart GRYMT otrevlig, ja sa till han o stanna vid en minibank så vi kunde casha till han ..
Men NÄÄÄÄ, jag vart skit arg för han vart så dum , glöm pengarna så ja pettan i Kicki vek av på en bakgård o sen vidare till Babylon !! Jag vet att de är jävligt dumt, men inte mycket att göra åt nu ... done is done...
O ni känner ju mig.. vad kan man förvänta sig.. dööhhh....

Vaknade upp Igår, kan inte direkt påstå att jag mådde oförskämt bra denna Söndag ... utan denna Söndag mådde ja nog som jag förtjänade, haha varför tror ja alltid att de är Gud som straffar mig, bara för jag gjorde en dålig handling dagen innan me Taxin , what goes around comes around. HELL YEAH!
Den som kom på de måste fan vunnit en hel års förbrukning av honyes Kalas puffar!

Kom hem för en liten stund sen , kirrade varma mackor med ost oliver o feta oss, värsta kalori bomben men wtf..
Jag ska till Sälen o åka bräda i två månader nu , det är NEDLÅST, vi drar nästa vecka....
Återkommer om det sedan , nu ska ja dansa lite o sjunga ...min publik väntar..


Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0