Knyta slipsen ...

Har alltid börjat på sånna här grejjer men har adlrig avslutat dem .. så nuuuu måste jag!!!

1. Fullständigt namn? - Yvonne Doris Michaela Berggren
2. Exakt ålder? - 22 fyller 13 i Okt
3. Vart bor du? - För tillfäller i Oslo.
4. Bor tillsammans med? - Med mig själv o mina damråttor o ibland min Peter :D
5. Husdjur? - Neeej , inte de heller, vill ha en liten cirkus toffs !
6. Färg på ditt hus? - Brunt tegel , en gammal skofabrikk! 
7. När är du född? - 1986
8. Klass? - Har tagit studenten
9. Vilket år tar du studenten? - Har redan tagit !
10. Något jobb? - På Söndag har ja, i Sälen
11. När ska du sova ikväll? - När klockan blir för mycket..
13. Duschat idag? - Jajjamensan .... 
14. Kramat någon idag? - Nee:( Hoppas på en snart..
15. Pussat någon idag? - Nee, inte de heller..
16. Vad har du ätit? - Gröt! snabbmackaroner tonfisk o oliver, tager vad man haver..:)
17. Dagens klädsel? - Min bruna velour myss dress o lila tröjja!
19. Dagens sötnos? - Peter Stenberg. Mannen i mitt liv.
20. Dagens roligaste? - snubben på youtube...
21. Har du många vänner? - Vette fan , ibland känns dom för många ibland ere inte en käft som finns haha.. 
22. Hur många har du kysst? - Vet inte.... 
23. Vem kramade du senast? - Peter
24. Hur många vill du ha sex med? - Vafan , jag är Gift, ge er..  ingen mer än Pettan ..
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ?
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Kicki
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -Stina, nu är de dags för semlor:D 

FAVORIT

31. Film? - ja har två, PS i love you  og bästa sommaren
32. Låt? -uff, dom finns de så många av ...
33. Mat? - Taco ätare rakt av och korv med bröd.
34. Dryck? - Vatten med gas
37. Stad? - u tell me...
38. Land? - Maldiverna, vill se hela världen
39. Ämne i skolan? - idrott eller bild...
40. År? - 2007, Vart grymt påmind om hur mycket jag älskar min ÄNDA bror

SENASTE

41. Personen du tänkte på? - Tone...
42. Personen du kysste? - Peter
43. Gången du spydde? - Minns inte... 
44. Gången du grät? - igår...
45. Pizzan du åt? - köttfärs o lök.
46. Gången du var i göteborg? - Va längesedan.. minns inte när de var
47. Gången du var i stockholm? - två veckor sedan på tågstationen på väg til Oslo
48. Gången du var full? -Lördgas på Babylon
49. Gången du var hög? - Har aldrig varit hög
50. Personen som såg dig gråta? - Folket på gatan ...

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma och mysa så klart, nee ja o pettan är fan festprissarna själva :)
54. Tv-spel eller datorspel? - TV
55. Singel eller upptagen? - Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget av det
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother
60. Svart hår eller blont? - Svart
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna
62. Choklad eller lakrits? - Både chocklad och lakrits....
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänsteränt
65. Coca cola eller fanta? - Har inte druckit läsk på 2 år, inne på det tredje nu ...
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - prickigt
68. Älska eller älskas? - Båda så klart....
69. Leva eller dö? - Levalevist fo life!

ANTAL:

70. Personer du älskar? - familjen, släkten vänner och Peter så klart !
71. Personer du hatar? - Hata är ett starkt ord... tror inte jag hatar någon faktist
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Familj, vänner..Peter
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1 person och de är Peter 
74. Glassar du ätit på en dag? - Vet inte .. åt glass förra veckan , piggelin. 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Olika i Oslo
76. Gånger du haft minnesluckor? - FÖR MÅNGA GGR
77. Piercingar har du? - Tungan, naveln, öronen
78. Personer du saknar just nu? - För många...
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Så de räcker o blir över...

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Peter booodie Stenberg
81. Ska du träffa imorgon? - Familjemedlemmar och Emma Edlund
82. Sjöng du senast för? - Dusch slangen ...
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Peter
84. Spelade du tv-spel med senast? - Så lnge sen att ja inte minns..
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Min Booooie
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha .. Jadu vill inte vika ut nån...
87. Förtjänar att dö? - Finns många som gör o inte gör det...
89. Vill du sova brevid inatt? - Min booodies varma kropp!

VAD:

90. Gör dig glad? - Soljus , musik, vänner familj o min älskade!
91. Gör dig ledsen? - Finns mkt som gör mig ledsen
92. Vad vill du helst göra nu? - Vinna en fet summa stash!
93. Önskar du att du slapp göra? - Jobba, städa, tvätta diska :P men men man måste!!! 
94. Vill du ha nu? - en fet snow outfit 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - RESA
96. Längtar du till? - Värme.. `= Sommar & Sol
97. Tycker du om dina betyg? - haha .. ja dom duger.
98. Ångrar du i ditt liv? - Att jag inte tog skolan på större allvar..
99. Är det bästa som har hänt dig? - De är mkt.. vet inte exakt vad som är de bästa! Mycket bra saker händer mig:)
100. Är de värsta som hänt dig? - Vet inte , svårt o säga, de ja minns var när lillebror skadade sig. 


Ohhh, jag höll ut hela listan!!                                                                             


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha en jävla massa... nästan så jag var på väg att ge upo men läste hela :) de verkar vara som du satt:) / Lotta

2009-02-25 @ 17:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0