Inget går som jag vill..

Känns som Fredagen är slut snart..
Har inte ens komit ut o tagit en nya luft! Jag orkar verkligen inte med detta..
Kände att det skulle bli en bra dag , men ikke..

Jobben växer inte på träd liskom , o kan inte direkt påstå att man blir så bra behandlad heller..
Man undrar vad man gör för fel när man inte e kapabel till att få ett ända jobb, vad gör man för fel ?
Jag o Peter har suttit här nu o suckat ikapp i flera timmar, nu drog han hem , mitt ljus försvann, det lilla jag hade för dagen ....

Tanken var distans kurs för mig och vi skulle läsa det i THailand, det var bara Matte och Engelska.
Soft att förena nytta med nöje tänkte vi .
Men efter som Gävle kommun är så jävla tafatt och mongolid så gick det så klart inte för mig.
Vi har slut på pengar men du kan betala den själv om du vill ? ÖÖ är ni dum i skallen , man betalar ju skatt för sånt här, ska jag då betala en egen kurs, då betalar jag ju IGEN , men de gick huuuuur bra som helst att börja plugga i augusti!
Fuck that, sen så har inte Gävle kurser då man kan tenta via nätet eller ha kontakt med sina lärare via den teknologiska världen , utan allt ska ske i en rutten gammal äcklig AULA på polhemsskolan , DRIVER NI MED MIG?
Vi lever i 2 LAX 9 , fattar ni ?
Tar jag den kursen o inte infinner mig på slutetentan eller de sista provet så godkänner dom inte min kurs och de syns  inte i mitt gymnasie betyg........JAG BLIR GALEN...
Varför ska allt hela tiden vara sånt jävla VM , vad man än gör så är det ett förbannat jävla styr, hit o dit..
Jag hade fan ställt in mig mentalt på att lämna Oslo , känns som jag blir lika deppig här som jag blir i Gävle...
Nu är jag på helt fel plats, vet att de är vinter o skit, men de känns förjävligt.
Jag ger detta inte mycket längre tid innan jag ger upp TOTALT....

Finns människor som har de värre än mig, som måste försöka överleva varje dag , så jag ska väl ta mina ynkla problem o sopa dom under mattan ...


Later......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0