Disco Fredag har äntligen landat!

God Morgon !

Deckade ganska fort igår, runt elva. Det var skönt och behövligt!
Klockan ringde nu kl 6, drog mig bara 9 minuter, rikigt bra för att vara en Doris!

Känns riktigt härligt med Fredag ida!
Just nu känns det som att man bara vill gå hem efter jobbet... kosa sig o ba vakna upp på Lördag o må bra!
Det älskar jag, man får sova extra länge , ´känns som man inte gjort det på jätte länge, inte ens förra helgen vart det sova.

Drömt jätte jobbigt inatt.
Allt är så skönt när man vaknar o inser att det bara är en dröm , jag har nog aldrig slagits så  myclet som ja gjorde i den drömmen , sakar som inte sker, det sker i drömmarna!

Tiitar mig i spegeln ! och ser ett MONSTEr, fan är de lagligt att vara så här ful o äcklig på vintern ?
you tell me ?!
Vart ingen onsmorning av brun utan sol igår, orkarde inte, tycker alltid de är sånt VM, när man ska springa runt o torka...
Vela ju bara sova! aja , får bli en annan dag.
Nu ska ja styra upp mig o lätta till jobbet. Ska dra lite tidigare ida, funderar på att köpa Fredags kos...
boller eller noe .... :)
Hörs senare , nu ska ja ringa o väcka min man så han kommer upp till sista jobbdagen idag, vilket jaghar svårt o tänka mig.

O yes Romina Tapia .... alla kommer vara tia, tror mig , den ungen kommer va den som slåt rekord i tias allså ..:)

 







Later....


Kommentarer
Postat av: Bella

Grattis på namnsadagen DORIS hehe.. Puss

2009-02-06 @ 15:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0