Back in Oslo..

Hej!

Dagarna går och helgen har varit och har hunnit med en snabbvisit i G-town !

Torsdag Morgon åkte vi til Gävle, rikigt segt o kliva upp så tidigt hehe ! Lazy as mottafukker, yes I know!
Gick smidgt o bra, väl i Gävle så skulle vi krascha hos pappa denna gång, har inte rikigt min lägenhet kvar på brynäs.
Gick en veva på stan inhandlade de som behövdes för kvällen , sen chillade va bara hemma hos pappa.
Drack öl o käkade pizza :) Sen drog vi ner till Slicken o härjade loss!

Fredag morgon var man ju sådär rikigt sliten kände ja, kanppt sovit o en massa öl.. Blri alltid så när man kommer hem .
Pettan var helt död hela dagen , ja klev upp mutade han me frulle men de gick inte, han tog en kopp kaffe sen deckade han igen , ja sprang ner til hemköp, inhandlade mitt favvo Ajax, ja man kan ha en favvo sådan med, Den vita flarran :P
Passade på att storstäda hemma hos Papi medand alla var veck o pettan log deckad, han sov till 20 över 4 tror ja, han vaknade av att magen  kurrade, så då drog han ner  o innhandlade grejjer till tacosen ....
Just ja , sen försökte ja vara lite romantisk , hehe Tror det eller ej men ja försökte. Hade bokat hotell på fredgaen till Lördagen , vi fick fira våran alla hjärtans lite på Fredagen eftersom broder jackob fyllde 20 på alla hjärtansdag !
Så vi mumsade tacos o sedan åkte vi till hotellet o myste! Hotellfruskost e osså ball :D

Lördag morgon , vaknade man ganska utvilad, stack ner till resturangen o käkade frukost, fan så mkt de finna att välja på .. Peter lassade på tallriken som fasen , men han tog två tuggor, sedan va de finito ! vart bara kaffe för han .. :d
Vi drog snabbt hem för att skiffta kläder, de vankades lunch med hela familjen på "brända bocken" . Fan vilket gäng vi är när vi NÄSTAN är samlade! Beställt o klart så led man sedan av paltkoma deluxe allså ! en snabb repa på stan för att köpa nått o ta på sig , fan va svårt de är när man verkligen behöver nåt.
Hem , PALTKOMAN förökar sig, tårta o kalasigheter hemma hos pappa.
Sedan var ja verkligen tvungen att åka hem till min tjockis. Jag o pettan hade köpt en SUPER mysig liten tiger dress timm rommans bebis, fan kan den komma snrt så man får gosa o lukta på den , Super kul att romina o Peter äntligen fick träffas :)  Japp fika  o lite flumm e alltid bra, Sen rasade de in folk , krille hade gjort tacos så alla folk lensade skålarna , drack öl , festa o hade kul ! Fan va kul det var o roligt som fan att Krille var nöjd över Kvällen , pappa hade Fixat en lite surprise på Goya sedan , Champange bord o lyx! De gillade nog Krille som fan , han e ju lite av en sån stekare, kvällen flöt på o dags o dra sig hemåt! En lyckad kväll allså med andra ord.

                    

Nu är vi tillbaka i Oslo och allt är upp o ner!
Sagt upp min lägenhet idag , hehe efter 2 veckor.. som om två veckr går mitt flyttlass hem till Gävle igen ..
Min familj  kommer ju alltid få leva me att ja ändrar o har mig, Besltuångest kallas det.
Jaja, jag o Pettan har våra planer, får se om dom går vägen bara.
Så ni vet alla, JAG KOMMER INTE FLYTTA HEM IGEN ...

Later....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0