Äntligen hemma!

Kom just hem !
Dagen , ja den började ju med att jag sov över, illa!
skit samma inte mkt att göra åt.

Jobbade bara till kl 2 idag, skulle på en intrevju på Securitas, ja, jag själv tycker det gick bra..
Trodde de skulle vara mycket mer kugg frågor o lite mer frågor, intervjuven gick på en timme.
Sen bad hon mig fixa lite papper från svenska o norska polisen ...
Känns som att ... asså om hon inte kände att ja skulle passa, skulle hon då uppmana mig att söka papper hos polisen i Norge och Sverige?
Det kommer bli kvällens grubblande hha !!

Fick mess från min man idag , att idag blir det tacos.
Ska städa till lite här hemma nu så kommer Pettan med maten ,
hör litt senare då!



Snart blir min tjockis mamma, så stolt över henne och hon kommer bli den bästa allså ! Ni lär ju inte missat henne nu i dagarna... :P
Redan nu ser jag en personlighetsförändring hos den blivande mamman , bara possi.
Jag är så inne i det nu så ja drömmer om det varje natt. Drömde att dom hade fått sin flicka o att jakom till BB och jag vart så glad att jag började rå grina, till o med så ja vaknade av att jag grät hehe ...
Rosa converse är ett måste på våran princess:D Jag för kalla henne min ... de har ja frågat, så de såååå!





Later...

Kommentarer
Postat av: Bella

Det kommer bli allas lilla juvel ju ;)

Klart bara en massa rosa blir det på bäbisen :D

Puss

2009-02-04 @ 17:22:45
Postat av: lilly

heheh......... sååå sjukt söta skorna ju...

en tjejkompis har köpt ett par till sin kompis barn i läder hahha as balla=)

2009-02-04 @ 21:29:56
Postat av: romman

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUU va söt du e kelita... best ever o bella du oxo...:) va glad ja blir av att läsa att ni e sååå GOA fan alla kommer vara tias nu tia mickiz tia bella tia estefania tia ALLA hahaha...

ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIG o ses snart min pulla pusss pusss

2009-02-06 @ 00:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0