Romina min tjockis!

Asså nu är det bara dagar kvar innan min tjockis blir mamma..
Jag är så inne i det att ja drömmer om de hela tiden !
Härom natten drömde ja ju att Romy o Rami fick sin lilla mariposa, o att ja var så glad så ja grät, vaknade till o med av att ja grät hah !! Då e man fan glad för sina vänner hehe ...
Dagarna går o ja längtar nog fan mer än Romy själv haha ..

Hon kommer bli sån bra mamma, det vet ja..
Hennes barn kommer allltid ha rena o hela kläder, rent o snyggt hemma, städat rum , en massa toys o bra mat på bordet varje kväll...
Här e de inte sista hundringarna som går till öl längre, utan till blöjjor :)
ohhhhhhhhhh, ja blir helt kocko av att vänta!!
På Måndag då jädrar ska hon komma, annars .. ah vet inte!!
Romy du vet ja kommer hem som ett skott....ska göra mitt bästa iallafall!



Den här lilla gobiten ska bli mamma om en vecka.. kan inte fatta de :)
Minns när vi var till Bosnien , fett små , addidas o buffalo va nog ute men snygga va vi nog inte..
Inte som nu iaf....:)
Chilipills girl por siempre!



Later....

Kommentarer
Postat av: lotta

haha du är goo du!!

tror oxå att roman blir en bra mor!!

LYCKA TILL MAMMSEN! / kram Lotta

2009-04-14 @ 22:33:31
Postat av: Romman

Ohhh kära nån va du e underbar gumman...:D:D gör mig super glad av att läsa de du skrivit hehehe d med ölen stämmer men någon gång kan man väll unna sig en lr två glas lr 3 lr 4 lr 5 hahah skojja neee inte så längre men livet e inte slut...:D

du e såå jävla go gumman o ja redan sagt till rami att du e den första vi ska ringa till när vattnet gått opps gick nu haha skojja...

hehe Du e bara för underbar älskar dig pusss pusss





Chilipill för alltid

2009-04-14 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0