My man !

Hej!
Igår åkte Peter & André, vart sååå SJUKT lungt o tråkigt.
Ja känner mig verkligen inte hel när Peter är borta, går i dvala o ba längtar efter han ..
Var bra på ett sätt att han tog sig en liten semster innan vi skall börja jobba rikigt hårt, visserligen har ja börjat mitt redan.. Vi är ju så mycket med varandra ändå så ja får helt enketl se till o klara mig.
Blir bara så depp när han inte finns med mig.
Depp när han åkte, sen när ja skulle inta kudden så hade han skrivit en lapp till mig, VÄRLDENS UNDERBARASTE KILLE!!!! han är de bästa o mitt allt.

Bara ja o Mp på jobb ida, TUNGT som fan , slet som bara den ..
svårt o förklara för er som inte vet va vi gjorde o hur saker o ting går till ..
blir fler imorn .

skriver kanske nån rad senare.


Later...



Tu-Borg <3 Doris, True love nerver end!

Kommentarer
Postat av: lotta

vart har pettan åkt då? puss lotta

2009-04-28 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0