jobb o backen!

Om ingen sagt till mig att det var "Lång Fredag" idag så hade ja inte fattat det alls.
Iallafall så är det en sån dag idag ..
Guuuuuuud så jobbigt det var att kliva upp ensammen imorse, kallt, ensamt o hungrigt!
snoozade i en timme, inte bra, drog på jobb o jobbade hahah ..

Gjorde fan en massa idag medans killarna segade me sina morgonstäd hela dagen ..
man e ju brud för fan :)

Skyndade på som fan så ja skulle hinna me backen med grabbarna ...
Sjukt bra dag , MEN varför ska säsongen ta SLUT när man börja sätta hopp o annat drit.
Fan va grym ja eeeere!! haha:P
Idag har ja hoppat som fan , så kul när man ser Pettan uppe i backen , står o kollr  visar tummen upp med världens leende när man satt et hopp!!
Im proud!!! "snö e inget för mig" så lät de för 2 månader sedan ...


Lång Fredag , jobb o backen ...
Jag är nöjd, ni kollar vi på kort, lirar musik o dricker lite bira.
Pettan o ja har jouren imorn , skönt o jobba som fan !!





Later ...

Kommentarer
Postat av: Bella

Du låter lycklig :D

2009-04-11 @ 02:22:13
Postat av: Kicki

Ge mig ditt nummer så ringer ja dig senare. duvet jag och mobiler, den är borta iigen ..

2009-04-12 @ 10:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0