Back in Lima/Sälen

Hej allehopa!

Nu är ja tillbaka på "hemma plan" igen ..
Vart en kort visit till Gävle, drog Måndag morgon o kom tillbaka hit på Tisdag kväll.
Tanken var att ja skulle stanna till Onsdag men så vart inte resan denna gång.

Hann med mkt iaf tycker ja, kom till Gävle strax innan tolv, lunchade me pappa o broder.
Alltid lika kul , bocken har alltid god mat.
Sen bar de äntligen av till min nyblivna mami, Romina!
GUD säger ja bara , så litet paket hon krystat ut, kul o se, fachineradne med..
Lägger upp bilde imorgnon , camen e upptagen nå..

Tisdag , vaknade innnan klockan hann komma igång, käkade frulle me Lotta o hennes polare sen skjussade ja dom till skolan .. hem , städade köket o sen fixade ja mig iordning..
lunch o stan med mamma, oxå lika kul jämt, mamma lyckas alltid få med sig något hem när hon är me mig på staden ..
nått som ja aldrig trodde iaf, va att mamma skulle åka hem med ett på 36:or jenas o ja 38:a eller större..
morsan joggar på , men ja kommer ikapp nu ....
Fixade lite, sen drog ja o lotta en snabbis till Romina o Belén ....
o man vill oxå ha en sån där  o lukta på...
Tro nu inte att ja vill ha barn , de vill ja inte, o behöver ju inte nu när Romy har, för vi delar på Belén :)
Som sagt korten kommer imorgon ..

Tog bilen o drog upp till Sälen , tråkig väg att köra , går rätt fort men sen när de vart mörtk vart de jobbigt att köra..
har rikigt kasst mörkerseende!

Later...


Later...

Kommentarer
Postat av: Bella

Du han färga ögonbryn på oss å ;) Jojjo är riktigt avensjuk :D hehe

2009-04-23 @ 19:41:53
Postat av: lotta

ja du hann väldigt mycket på ditt besök, glad att jag hann o vara lite med dig :)



tack för hjälpen med ögonbryna, känner mig skit snygg :D



love you!!

2009-04-24 @ 22:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0