last write on day 12

Hej !
Klockan e 23.33 , kom nyss hem !
Såg filmen "bangkok dangerous". Faktiskt bra film , inte den jag skulle valt om jag skulle välja själv..
Men de är ju bra att man får lite inblick i  lite annat med, nöjd me filmvalet Vadde. u did greit!

Asså fan va världen har skrämt upp mej .. varför är ja så rädd för allt. jag e sjuuuuuk paranoiiiid.
Jag håller på bli kocko allså , vart jag än är tänker jag att nån ska hända.. satt på bion nu , fick värsta seminariet i skallen .. typ att nån jävla självmordsbombare skulle hålla på ... ah ni vet.. vågar inte ens åka utomlands för de är så mycket skit... FAN !! Hoppade av trikken nu (spårvagnen) greppade sprayen o kutade hela vägen hem... JAG ÄR RÄDD SOM FAAAAAN !!! fortsätter ja tänka o hålla på såhär kommer ja få gå i terapi .. eller kommer ja sluta gå ut!!
jag går ju verkligen inte ut längre... jo just för att ja e rädd o paranoid.

Ska slå ihjäl nån timme nu innan ja ska slagga.
Puss, tack för Bion Vadde......gå till fabror legen nu ....


SAKNAR DEJ !!!


Kommentarer
Postat av: lilljojjo

Hej där! Så där är jag oxå.. och det brukar oftast bero på inre stress gumman. försök att tänka positiva tankar...fråga alltid dig själv varför du blir rädd och om du verkligen behöver känna så som du gör. prova! prova med alla knasiga tankar du har.... jag har gjort det och det funkar men det tar ett bra tag innan man lär sig att tänka så!....

För övrigt tror jag att du kommer att må bättre när du börjar jobba men kom ihåg att det är du som ska leva livet...inte livet med dig! puss puss hjärtat.

2008-09-21 @ 19:39:31
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0