Jag älskar dig!

Hej allesammen !

Fått lite skäll på att ja skriver för sällan . ..
ska försöka skriva lite oftare, hehe för så mkt händer det inte i mitt liv nu så att jag inte skulle hinna. HAHA!!

Helgen gick , jag o Kajsa levde LITE loppan ..
Fredagen va ja ju hemma, donade lite för mej själv bara..
Lördagen drog vi ut på stan , rätt tidigt, stack till kjökken og bar o drack en DELUXE good latte..
fan vilken altte drickare ja blitt här!
Sen kom Tone.. övertalade mej som fannn, hon e så bra på det!
jag o kajsa drog hem . lagade mat chillade, gjorde oss i ordnign o drack i flera timmar...
drog ut rätt tidigt , så vi drog hem rätt tidigt me.. redan vid 2..
hem o micrade gammla mackor.. med sallad i . hahhaa FAN va äkkelt!

FInally, igår kom min babe hem för några dagar..
Gick o mötte han vid elva.. dorg hem o käkade monster frukost..
han e så söööööt, jag älskar ju KORV ME BRÖD, då hade han tagit med sej ASSSS mkt korv me bröd fårn Sverige...
käkade rostbiff o brie till frulle.. me baguette! ass bananas gooodie!!

Sen stack vi till banken , pyntade hyran o strosade lite. va bra vänder igår. skönt.
Sen som vanligt när de gäller mej o Pettan , ölen !! haha , köpte ett sex pack var o drog till parken ..
låg där i flera timmar o ba snackade skit o dumma funderingar om lesbiska?!! finns mkt att funderar på heheh...
Sen fick ja korv me bröd till MIDAGG, fan gott de är... mina favvo rätter är fan köttfärsås o spagetti, korv me bröd och tacos.. inte så svår o bjussa på middag.... korvstånden på torget!! och en festis:P

Inte blivit så mkt idag... har sjuuuuuuka tanvärken tror det är visdomständerna:( fått nå dunder av Pettan , hoppas de ska gå över..

Ska nog damsuga lite nu ... nu när man e ensam, Pettan e me Patric o lite dudes.. lite jammmnin!!

Saknar er. Puss, eran Doris

Ps, igår var ja hur glaaaaad som helt.. he told me that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0