jääävla day 13...

Nu ska ja med göra det?!
Läser en blogg flera ggr dagligen .. finns oxå en som e så otroligt kär och inte kan vara me sin love just för tillfället.
Försöker att inte älta så mycket om Peter , men nu står ja inte ut .. så nu kommer ja bara spy ur mej massa.
So if u read it or not.... dont giva a f***.....:P

PETER

Går  inte ens att med ord beskriva va han betyder för mig!!  Allt jag kan önska o begära.
Är så himla glad att vi bestämde oss för att kämpa oss igenom dessa tre månader. Vet nog nte vad jag hade gjort om vi hade gått den vägen ja valde från början , dem sämsta vagen ever... Glad att han var lite på ... så jag fick mina tankar på de klara igen , va inget ja vela men ja trodde det var rätt, skit samma HAN E MIN !! BARA MIN!
Så tuungt nu när han e borta tre månader. 3 månader i indonesien (vissa har det bra) Vi var så mycket me varandra på slutet så det var som ett stort jävla tommmrumm när han väl åkte. Har ju gått o grubblat som en dåre över detta, skjutit på det.. ända bra att dessa månader börjar gå så han kan komma hem nån j***a gång! Vart jag än är så finns han i mina tankar todo el tiempo...
Jag älskar o ligga o fundera på allt vi gjort.. våra chill/öl black out i parkerna..våra låååång frukostar med aaaallt, när vi låter tiden bara gå o vi inte gör nått, bara är...när du sitter i din egna värld o lirar gura, när du kommer hem från jobbet o pussar på mig, när du ringer, när du smsar, när vi kryper ner tillsammans, när du ligger brevid mig...när vi skrattar åt alla nypon ... Kan räkna upp hur mkt som helst som vi gjort som ja ligger o tänker på .... och så mycket saker vi skall göra när han kommer hem !! ÄLSKAR ALLT MED MIN PETER!
De bästa som finns är att vakna upp till hans helt underbara blåa ögon .. dom ba lyser upp en grå mulen dag ...
Det jag får klara mig med nu e korten på honom i mitt rum , en del kläder som finns kvar.. som blir mina doft ljus.. kan sitta o lukta 8786327 ggr om dagen ...älskar det, det är så Peter.
Jag läntar som SATAN tills han kommer hem , den dagen är det ända jag tänker på just nu , räknar dagar o timmar o minuter, vet att de inte är bra, men jag trodde inte man kunde sakna en människa så mycket.
Igår när ja låg i sängen sa jag verkligen högt för mig själv.. Kom hem för fan Peter, de här gör så ont. Blir så sentimental på kvällarna när man e helt ensammen ! Han fick en sjukt stor plats i mitt hjärta på kort tid. han som fick mig att tro på kärlek igen efter en lång tid i misär och massa annat dumt ! Så otroligt glad att jag har han och ska behålla han med all min kärlek , är så rädd om honom och älskar han mer än mitt eget liv nästan ! Han som gör mitt liv nu och det är jag glad för. Som vi brukar säga, jag o Pettan , vi e ju fan bäst, så ä det bara.... :)
Finns inget att tveka på längre. Vi e båda så laid back , blir glad av ett sexpack , hehe!! eller en jävligt god macka till frukost, helst ska pettan ha den största muggen me svartast kaffe i hela Oslo, då blir han happy, o e han happy så e ju självklart jag happy! Tycker ni ja tjatar för mycket om Peter så skiter ja stort i det. 
Nu har jag bestämt mig för att leva innan jag dör, och  livet ska inte få leva med mig, utan jag ska leva MITT liv... 
PETER, jag hoppas verkligen du förstår hur mkt jag verkligen älskar dig. GÅr som du sa inte att förklara sånt ..går bara inte.. men jag e så rädd om dig o vill va vid din sida!  Onsdagen den 10 onde december är det jag ser fram emot just nu , mer än nått annat i denna värld! Så underbar kännsla att veta att man har någon som bryr sig om än.. och finns där, veta att de faktiskt finns någon som oxå tänker på än ... äsh går inte o beskriva man måste uppleva det. 
JAG ÄSLAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIG BULLPAPPRET MITT!!! Kommer aldrig glömma när du sa till mig att du älskar mig.

Tack , det var skönt att få ur sej lite.. söndagar e tråkiga o man känner sig som världens ensamaste människa. 
Men jag är inte ensam. Har världen bästa familj och vänner och VÄRLDENS bästa pojkvännnnn!!
Känns så skönt o säga pojkvän. Mickan har en pojkvän:P??!!!! thats the way it will beeee!
True love never end.

BTW jojjo , the script e ju TOK BRA, tankade hem hela skivan nu , den får gå tills jag somnar!
Sov gott alla, imorn e det den 14:onde dagen .... :P mitt prat om Peter kommer ni få stå ut med tills den dagen han kommer hem .. för då kommer ja inte ha tid o skriva.. då ska pussas!

-ONE BIG FUCKING LOOOOVE-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min pulla stackarn 13 dagar har gått hehe märker hur mkt du saknar din peter... :(

men true love never end så sant...:D

kom hiiit så får du gosa me mig o ja får ge dig kärlek medans peter e borta... tihii..

Te quiero loca

2008-09-22 @ 22:42:54
Postat av: Nea

ojoj, saknad är det värsta som finns! Men tre månader klarar du lätt! Jag har saknat min David sedan han åkte i maj, han kommer hem i slutet av december så jag vet vad du går igenom! Men på något sett så får man tiden att gå :) Det blir en underbar månad för dig och mig i december! ;)



Kram!

2008-09-24 @ 19:47:19
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0