Day 9

Finally, dagarna går framåt, men JÄVLIGT sakta!

Vaknade imorse vid 8 snåret av ett pling i nallen , It was baby... :D alltid lika nice!

Planen var ju den att gå på passet klockan tio  imorse, men ja har sån kramp i musklerna.
vätske brist antar ja, dom drar liskom ihop sej och sen är jag allmänt stel o pajj efter dessa dagar.
Ska ut på en tur nu , och sen kanske ett pass senare. Kanske borde ta det lite  lungt idag!

Måste hända nått i min tillvaro nu så ja orkar fortsätta allså..
Har as jobbiga svackor, känns som ja ba gnäller och klagar hela dagarna..
 Ska klä på mig nu o dra ut o kuta en timme! De är de som förgyller mina dagar just nu ..
musiken o smsen fårn min karl ..

Ah just de, jag såg ju den filmen "a walk to remember" igår..
Gissa vem som hade tårar ner för kinderna.. tro nog inte det just va filmen som fick mej o ge ifrån mej tårar utan just för att jag är i en "känslig period" (luie det känns bra o säga så ) hehe.... Va inte direkt så ja mongo grina , utan ba lite blöt i ögona.. hahahahh .. oh SAKNAR PEEEEETAN !!!!! (olof, du hade rätt) :P

Hörs sen alla tomtar, klem

Kommentarer
Postat av: lilljojjo

oh den filmen är så bra ju! tror dig när du skriver att det bara var lite blö i ögonen...eller inte! =) du mongo grina skulle ja gissa=) puss pusss

2008-09-17 @ 16:31:14
URL: http://lilljojjo.blogg.se/
Postat av: Olof

Haha, så skönt att se att du också är mänsklig. Kan rekommendera The Notebook om du inte har sett den. Handlar om samma sak, ungdomskärlek, också sorglig.

2008-09-17 @ 23:51:34
URL: http://olofgronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0