day 9

Heeeeej !

Idag har varit en skum dag kan ja påpeka...
klev upp i vanlig ritual men dock lite senare idag ju ..
Gick ut på min prommenad o i vanlig riktning...Går ganska sentralt o i Oslo , inte så mkt gömställen!
Måste bara berätta va som hände..

Iaf, jag var ute och gick , hade gått en 40 min typ .. var på väg hemåt igen , då går ja förbi ett hotell...
När jag nästan gått förbi hotellet så hoppas det framen snubbe framför mej , jag skiter i det, ser att han pratar men ja orkar inte stänga av musiken för att lyssna. trodde de va nån trött pundare som ville köpa/sälja.
Blir lite paranioid, går fortare vänder mej om , snubben står vid nån blå liten bil o tvekar.
Går fortare men det försvinner snabbt från mina tankar. När jag gått i ca 10-15 så börjar jag närma mig den kyrkogård som man måste gina över så man kommer hem till oss.  Alldeles när ja ska svänga in på k-gården ser ja den blå lilla bilen , INNE PÅ KYRKOGÅRDEN , bakom ETT PAR BUSKAR... 3o sek efter dyker den snubben upp igen , men de tar mej några sek att koppla vem fan han va ( ah just det, psykot för 10 min sen ) Vilket fall nu lackade ja, tog av mej lurarna och frågade va i helvete han vela.. han började mummla som fan ..
M: Jaaa, vad vill du mig?
?: ööhmm, ja känner igen dig?
M: Okej , mm, du såg mig för tio min sen vid hotellet och vaför följer du efter mig?
?: öhhm  jo ja tänkte du kansek kunde hjälpa mig med det?
M: MED VAD ; va ska ja hjälpa dig med. ja känner inte dej o heller inte du mig, och varför följer du efter mig.
?: jo ja ska träffa dej , du har samma tröjja som den ja ska tärffa..
M: sluta följ efter mig, vi känner inte varandra ,

PSYKOOOOOOO!!!!!!!
Jag vart super deluxe rädd, tankarna for genom skallen på mig. Jag sprang o gömde mig bakom ett hus och ringde Alex, jag vågade ju inte gå hem till mig ifall han såg vart jag gick in .. fick en kännsla av att han hängt efter mej förr..
vet inte varför , ba fick den kännslan.. ståg han o väntade på mig vid hotellet.. eller va faaaaan .
Alex sa till mig o gå upp till Kajsa o vänta där tills han va hemma.
Nu vågar ja fan inte gå ut själv snart, ja blir paranoid. Jag e ju ute o går tamefan JÄMT!!!
Men tydligen så ska man ju ta me sej alarmet och sprayen på dagtid me.. de kan ni ge er fan på ! Tragiskt.
De vare försa Pettan sa , sprayen ska me JÄMT!  Nu e ja skit skraj för att gå ut, man vet ju aldrig, dom tänker ju inte alls som oss. Springer o ser ut genom fönstrena hela tiden för o se om ja ser den blåa äckliga bilen.
Vet att jag kanske låter paranoid o kankse inte ska ta så allvarligt på det, men ja ska fan de!
hålla ögona öppna o sprayen ska me nu , !!! Deam ..

BLir inget andra pass idag efftersom ja inte vågar gå ut sjävl just idag .. Ska kankse ta en fika me Tone.. men då blir det för jag ska åka me Alex!
Hörs senare, tankat lite oldies.. me jim carrey , så ja slipper böla ikväll när ja ska ligga  i sängen helt själv!
hörs sen . klem

Kommentarer
Postat av: Bella

shitt.. vilken skum jävel, kanske vela han flörta haha, ja ta med allt som behövs när du går ute syter, va rädd om dig. puss

2008-09-17 @ 19:49:55
Postat av: lilljojjo

Var försiktig gumman! viktigt nu i varjefall... puss

2008-09-18 @ 09:53:14
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0