Day 8

YO!

Två pass avklarade denna dag med. Känner mej rikigt duktig!
Luktar inte överdrivet gott, som pettan brukar säga " du luktar jämt som en bunke nytvättade kläder" men INTE nu!
Ska ta mig en lååååång varm dusch. Super skumt men känns som att man får nån slags sinnesro i duschen ..
Låter vel muppigt, sätter mej alltid, sen far tankarna hit o dit..
Jag skulle verkligen inte banga för ett band hemma hos syrran , hon vet vad de lilla extra e i livet...
de kan va en ny god två eller något som färgar badvattnet rosa... det skulle förgylla min tillvaro lite.. pluuuuus syrrans nyinköpta radio till badrummet! Swwweet!

Nu är det Idol, ofyfan va ja skäms! nå förbannat, jävla bullemuppar allså!
Ja står inte ut typ ... måste gömma mej bakom kudden så fort de dyker upp ett nypon som står o ylar !
Ska göra denna kväll till en kort tro ja.. Tankat hem en film som jag förmodligen kommer ligga o böla åt...
SOm luie skulle säga "jag var lite känslig" hehe de va hennes försvar när hon ula till sex and the city....
Jag har ALDRIG gråtit till en film , men Olof sa att ja förmodligen skulle gö det nu , men som tur e ligger ja själv i mitt rum och då kan ja fan uuuuula sönder och säga "men ja är under en känslig period" för min karl e borta! och det är kallt i min sääääng!

oh fyfan va ja skämmms, ser på Idol nu , kommer in två hoppy turkar o leker allan!

Aja , nu ska ja lalla vidare o DUSCHA FETT LÄNGEEE BRUUUUSCHAAAN!
Puss på er. Miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0