Day 7

Hej!

Japp, Idag är der precis sju dagar sedan min bästa åkte på sin resa..........
Tror det har varit min längsta vecka nånsin allså.
Jag ser verkligen inte framemot dessa tre månader, jo på ett sätt gör jag ju det. Jag får ju till slut pussa på Pettan :)

Klev upp vid elva.
Idag börjar jag ju  mitt projekt i att träna som f*n :) Får se hur detta kommer gå!
Har iaf varit ute o sprungit 50 min nu , handlat och käkat en sallad me lax, lite nyttig iaf.
Ska dona lite hemma, sen ska jag iväg på nästa pass vid sex, och sen sista passet blir powerwalk en timme.
Då tycker jag fan att ja varit ganska hurtig!

Har pratat lite me Emma idag, hon har peppat mig till lite av varje nu , de kändes bra faktiskt!
Hon o jag sitter i samma båt kan man säga, när snubbarna ba drar iväg vind för våg :P
Kändes iaf bra att snacka me henne så nu har ja blivit lite sporrad till olika saker, ska bara fundera ut dem lite mer.
U go girl !

Nu ska ja plocka lite, göra mina övningar sen kommer min homie hem , han va så less så han kunde spy på jobbet idag sa han , hahah !!! Kul me lite sällis, men ja ska ju hurtta!

Saknar dig hjärtat, det jobbiga e ju att tiderna inte stämmer me varandra.
Så man går liksom om varandra hela tiden ! piper i nallen typ mitt i natta o grejjer, men de bryr jag mig inte om ..
Älskar det, och Älskar dig :)

Hörs senare! klem

Kommentarer
Postat av: vaniljeva

Hoppas det går bra

2008-09-15 @ 18:06:26
URL: http:// vaniljeva.blogg.se/
Postat av: lilljojjo

Hej gumman! du är duktig så rör dig önska att jag också kunde göra det men nu e jag sjukt sjuk ju!

Tänk nu har det gått en v och det kommer att go bra. det kommer att gå fortare oxå. men hur gicvk det med gymkortet? love ya

2008-09-16 @ 07:52:03
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0