Day 7

Hey

Kom nyss hemifårn en 2 timmars powerwalk!
Rikigt svettigt, men de är bra. Då det känns, eller jaa det känns ju i mina ben kan ja säga, efter imorse och nu ikväll!
Käkat min gröt o ska dricka mitt the nu ! mumma?!

Kul o se att det är faktiskt människor som läser min blogg, men oxå människor jag inte känner fårn andra delar av Sverige, kul kul :D

Nu ska ja duscha o dona lite, sen se på filmerna ja tankat idag , hehe en rikigt klassier ska jag se "drömkåken" hahah
den e sååå bra, Björn e ju  hur tung som helst o susanne reuter e ju en kopia av vår mor!
Kom på Idag att ja nog ska tanka lite trött avsnitt av Familjen Svensson svennson :D hahah!

Saknar dig!
Gonatt!
Håll

Kommentarer
Postat av: lilljojjo

mm visst är det ku...men det är inte lika kul när man inte kan se vilka som läser!

2008-09-16 @ 07:53:14
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0