day 6

Fredag:

Klev upp i skaplig tid, 7.30 faktikst.
Var dags för en Intervju på academic work! Det gick bra men jag vet inte hur pass intresserad jag är av det jobbet.
Blir sånn jävla press när dom läser upp alla krav, plus att jag var tvungeno jobba 1.5år till 2 år. Hmm, vet inte rikigt om jag är redo för det! Vill ju jobba lite här o där. Vi får se, sen vidare ner till proffice, puschade dom lite så jag fick komma samma dag , Toppen! Snackade me Kari där o hon hade ett jobb åt mig på en bank, lät kul faktiskt. fylla på bankomater o skit, ahh det var ju lite mer än så , deras krav var att man skulle va clean i registret hos farbror blå och inga betalnings tjaffs, dom kraven var inte så svåra att leva upp till. Det jobbet kan jag faktiskt tänka mig, bra betalt med och jag kan jobba med ett til jobb vid sidan om med! Återstår och se hur det blir med det, får veta det i veckan.

Lui i Oslo. Ap kul !
Hennes pappa var på affärsresa så Lui o hennes mamma hakade på ! Jag trodde inte det skulle vara så uppstyrt som det var, Jag träffade Lui och Pia och dom sa att vi skulle käka mat på hotellet som Pia och Anders bodde på (luis mamma o pappa) Okej , nice tänkte jag , TILLS jag kom in på hotellet. Kostym nissar från alla delar i hela världen.
Haha. Jag och lui o hennes mamma var lite försynta, dels det fina folket och man var ju tvungen o hälsa på folket OCH snacka engelska. Det var så jobbigt, FETA BANKETTEN var vi på. Jag och Lui hamnade vid ett stort runt borde me bara Japaner och Aussie folk. Vi tog vår mat, sen kom det en servitör hela tiden o fyllde på glaset o frågade om det smakade bra och så , hahahah!  Vi beställde in rött vin och vitt vin :P Man lär ju passa på när det är gratis tänkte vi :D
VI satt där o försökte äta fint, men vi babblade ju på om allt möjligt, hade ju inte träffats på 3-4 månader så maten sprutade vel ur munnen på oss, eftersom vi inte tänkte oss för att tugga ur innan . heheh! Vi överlevde middagen iallafall, rikigt kul men rätt jobbigt o häsla o ta i hand, o en del av kulturena pussas ju ! hmm.... hehe

Vi drog hem o degade, verkligen pinade i oss alkoholen , hehe. Drog tillbaka till hotellet för Lui hade sin väska där o skulle fixa till sig lite, Då kommer hela kompaniet tillbaka fårn deras lilla tour runt Oslo. Gör oss klara och går ner för att häsla på ytterligare fler gubbar , - What would you like to drink? Den frågan hörde man ett x-antal ggr. Lui ba för fan vi håvar in o bir fulla, de är ju gratis o dom e ju snorrika. Gubbarna ägde fabriker o skit o holland, Belgien och London o fler delar utav världen . Vi ståg där o surrade , Luis mamma o pappa var oxå med då , det var faktiskt kul o göra något annat...
spela lite:P Kajsa tyckte inte det var så kul .. he! Vi tröttnade lite på det sedan o de gjorde gubbarna med vi skulle dra vidrare och de vela gubbarna med , haha! så vi ba men fan häng på oss, HAHA!!! vi drog till Andys piano bar, där hovade gubbarna in moet efter moet, tills jag till slut va tvungen o tacka nej allså! kände att det vart för mycket. haha. Kajsa försvann ;) Men sen vart de för mycket så vi tog en taxi hem och deckade av helt.

Lördag:
Man kände helt klart att man varit ute o seglat dagen innan, om inte så kände jag att jag hade ett huvud mellan axlarna.
Summerade kvällen o kom på att det var faktiskt jävligt kul , funderade ba lite på vart tusan Kajsa var?! ( det fick vi veta sen) Fixade till oss lite, för vi skulle fika me Fiffi o Kajjan , två as sköna brudar. ja skrattade sönder mig åt Fiffas jävla historier. ASSÅ då menar ja dog, sjuk inlevelse o sjuka historier! vi va ett bra tag ute o snurrade i stan , 6 timmar rett o slett!  . Vi var ju tvugna till o gå till hotellet igen till luis päron för hon hade sin väska där, ja vela verkligen inte träffa gubbarna allså , hehe MEN luis pappa berättade hur gubbarna var o vad dem hade sagt, haha då har tydligen jag och Lui LOVAT DEM O GÅ PÅ SALSA KLUBB på lördagskvällen , asså ja döööör, ba nej jag pallar inte ja vill sjunka genom jorden , ba NEJ! hehe vi lirkade oss ur den sittsen jävligt bra genom att gömma oss, hahah!
Drog hem o kirrade oss o drack lite, sen vidare till Brudarna Kajjan o Fiffi, återigen så dör man av skratt när Fiffi drar igång.. shitt! kul o träffa lite nytt folkus! När vi väl satt när så va de som om någon skickade i mej sömnbillereller något (det var det ju inte) Men jag vart så jäääävla slitn o trött, jag och Lui beslutade oss för att dra hem , jag har nog festas så mycket i mina dagar att jag inte orkar festa så mkt längre, bra e vel det :D
Väl hemma i sängen fick ja nosa på Pettans linne, hahaha de luktar så gott!

Söndag:
Vaknade tidigt för lui skulle dra hem till lilla byn igen . Sa hejdå och försökte somna om igen ..
Vaknade till ljudet av SMS fårn min bali babe.. Underbart!
Sitter här nu i ett kallt Oslo o tycker synd om mej själv. Fryser som fan , det är verkligen kallt!
10 grader liksom , vad är det, NADA!
Som vanligt saknar jag ihjäl mig efter min karl ! SAKNAR DIG!!!!

Minns ni "Sally" som fick på ettan eller tvåan förr?! Nu har jag tankat hem det o ska kika lite.
Hon e ju hur tung som helst hahah , aja, må ju få skratta lite iaf!
Hörs sen kanske .
Äslar dig honey!

Ska kirra in lite bilder på dom rika gubbarna vi va ut me , hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0