Day 5

Dagarna går...

God morron !
Sovit som ett pucko, det sista jag såg innan ja stängde mina bajsbruna ögon va filmen "open water adrift"
Fan , den är ju lite B:ig men den va fan bra. Jag hade panik igenom hela filmen , dom tog så många annndetag o höll sig under vattnet, då på nå sätt sitter man i shippar efter lugt själv.. Stress film, inget för min stress-mage :P

Ska Fixa mej nu , dags o styra upp livet. Fast helvete va jag vill ner under täcket igen ..
Så kaaaallllt! De som är så jobbigt när de blir kallt o mörkt igen , det blir så HIMLA svårt att kliva ur sängen ..
Snoozar typ i timmar, heheh!
Nej spegeln kallar! ha en topp Idag.

Saknar dej hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Frugan

men gumman min hahah faaaan va du saknar din peter... :(

kan förstå d men tänk att han kommer hem brun o fin o e BARA diiiiiin... tihii te quiero pusss

din fru

2008-09-12 @ 13:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0