Day 4

Blandade känslor just nu ...
Vet varken ut eller in ...

Har just kommit hem till lägenheten i Oslo...

Steg upp vid femtiden imorse, fixade det sista me packningen och drog ner till stationen ..
Första tåget till Stockholm är så segt. Som tur va så hittade ja en bok hemma hos Pappa igår kväll som fick tiden att gå snabbare på tåget. En sann historia om Hedersmord.
Jag kommer nog aldrig fatta innebörden i att döda sin egen dotter/släkting bara för att kunna fortsätta gå med ryggen rak!? Bilden klarnar mer och mer om deras heder och deras hedersmord! JAg vill inte och kommer inte förstå mig på det! Nog om det!

Sen kom det jag väntat på i 3 dagar, MIN BÄSTA PETER RINGDE, satt på tåget, va i Arvika.
Dålig täckning så klart. men jag fick iaf prata med honom. Dom hade tagit sig till Bali dagen innan , men skulle så fort som möjligt ta sej ut till dem mindre öarna för o slippa alla människor o bilar. smart!!
Hur underbart som helst o höra din röst, trots att den lät hundra mil lång bort....Men du räddade min dag!

Trodde verkligen inte att de skulle va så här tungt o komma tillbaka.. så jävla TOMT!!!
Grått, ingen ALex hemma, Ingen Peter, folk jobbar och allt kändes bara piss just nu !
Rikigt tomt som sagt, fick tårar i ögonen när ja klev in i lägenheten allså ..
låter som Pettan e borta för gott, men du kommar ju "snart".
Va fan tvungen till o ta på mej Pettans kläder o lukta lite på dem ..
Så här sitter ja , ensam i Oslo och tycker synd om mig själv.

Imorn kommer Loui, det kommer bli super kul , och helgen kommer gå fort hoppas jag..
Lite jobb prylar på G imorn med, återstår att se!
Skriver säkert några rader ikväll me, men ni är sjukt snåla me commmments!

puss o kram fårn ett ensamt Oslo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0