day 3

Japp, då va det kveller igen då ..
Haft en underbar dag me mammsen o systrana :P
Började me lite bak o pajj :D Lite skit snack om ditt o datt...

Vidare vart det dax för noppa , färga bryn fransar och hår..
Alltid jag som får stå för det kalaset, tog ju satan hela dagen ju .. började runt tolv.. hemma nu ... 23.02..
Hann med en fika hos pappa med :D
Övertalde jojjo med att jag skulle slinga henneshår, vart bra men lite missnöjd e jag nog över att vi inte hade det i lite längre.. hade blivit ännu snyggare :d
Men riktig skoj var det!

Håller på bli tokig som sagt ..
3:e dagen , ännu inge samtal elller livs tecken .. jag som e otålig, dom har ju inte kommit till stället än hehe..
Men fan va JAG SAKNAR DEJ PETER.. sjuuuuukt!
Satt i bilen nu o skulle åka hem , Bryan Adams goding på radion .. fällde en tååååår o bara önskade att det var dig jag skulle åka hem till nu , krypa ner o lukta på dig! DEAM

Åker tillbaka till Oslo imorn , ska bli skönt på ett sätt, få komma ig¨ång me träningen o jobb och så !
Få tiden att gå lite snabbare! fan allså ..
Imorn går tåget super tidigt, halv 7, så jag måst eupp tidigt för  o leta parkering hehe .. latmasken pallar inte gå !!:P
Blir till o soooooova hela resan , för blir det jobba nästa vecka så är det slut på sju sovandet!

Idag fick ja mina fina kort på dej Pettan , shitt va ja ska pryda mitt rum !! så duuuunder fin !!
Älskar dig!


Sov gott allesammens, simma lungt!
Puoossss

Kommentarer
Postat av: lilljojjo

gumman! det har varit sjuktkul att ha dig hemma. du ska se att tiden går fortare nu när nu kommer igång med jobbet. träningen gör ju också sitt både med sovandet och allmänt! hoppas att vi kan ses igen innan jul. puss puss hjärtat så hörs vi! love ya

2008-09-11 @ 06:56:21
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0