Day 19 ..

Fått lite kraft till o skriva...

Fredag kväll.. ja känner mig som den ensammaste tjejjen på hela jordklotet..
klockan passerar nio om en minut.. o ja e kvar i samma ställlning som när ja kom hem från jobbet.... de e TRAGISKT kan ja lova..

Dagen började hyffsat , rätt pigg i morse eftersom ja la mej rätt tidigt igår.. somnade lätt före elva tro ja..
klev upp, Inte ens Alex hade gått upp.. pallade inte väcka han , han kan ju ta sina egan sovmornar så ja vågade inte..
Runt halv 8 när ja skulle gå ringde hans tele.. o ja hörde ett stort "SHITT"
Hahaha, då hade fan sovit över ... intekonstigt när man e ute o e MONGOLID full o kommer hem 4 på morron .. :P
Stack på jobb, rutinerna följdes som vanligt. Ja får ju inte snacka om jobbet men BELLA, ja , ja har skyssta jobb polare, fortfarande lite lite stelt mellan oss alla.. var ju fredags pils idag..."fredags öl" o alla vela att ja skulle hänga på men eftersom pengapungen inte e så stor ännu så var ja tvungen o säga nej .. plus at ja e inne i min töntiga träningsfras.. får för mig o inte gö ett piss då , men nästa Fredag ska ja nog me! verkade trevligt o ett bra sätt o lära känna alla lite mer! på jobbet räknar man mest o de blir lite snack.. lite på lunchen men de gäller att ha hjärnan på plats viss man ska göra ett bra jobb o inte slarva bort en massa pengar!

Vill bara påpeka att ja sitter fan o lyssnar på smör låtar me Mariah Carey, e inte de tragiskt så får ni fan bre smör på mig.. ?!?!? Alex  e ute o slirar som vanligt.. JA va sugen som fan tidigare ida.. men nu när klockan e efter 9 så känns de onödigt. Kommer va skönt o vakna upp imorn iaf o må bra.. :P o träna så klart hehe .. Har inte gjort de idag så ja har lite ångest över det, tanken var o springa men har så ont i höfterna.. ?!?

Ja e super lessen för nu kan ja inte längre smsa me Peter... hans sms går fram till mig, men inte mina till han ..
Ska köpa ett sånt kort imorn så ja kan kanppa in nå drit på nallen o ringa litt billigare.. Kan ju inte vänta tills han drar till Thai o de blir nytt nr, då dööööödr ja, pratade ju me han igrå 2 ggr. UNDERBART var det.

Aja.. nu sitter ja här iaf. o tycker synd om mig själv. OH SAKNAR ihjäl mig!
De där självförtroendet verkar iinte komma alls de.. fyfan va ja gräver ner mig mer o mer..
nu e de så illa att ja tar saxen o gör en cool frilla snart.. blonderar mig.. klippar av allt/lite.. GÖR NÅTTT.....
vet inte, men nått kommer ske innan Dec iaf.. men ja fr ju inte klppa håret för Peter... så de låter ja bli !!!!
hehe , vill ju inte att han ska ta av sitt lååånga fina håååår, skulle dö då Usch!! vill ha min Tiger kvar:)

Nu ska ja fjerne min makeup o kanske kose meg me en bok!! Neeeee, de skulle ja inte för min Lampa gick sönder igår kväll var nära som fan o ba börja grina för det hahah .. Doris trenger HJÄLP?!?!

Nu blir good bye!

ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: lilljojjo

Skriv om du gick ut igår och vad som nhände.

Ta inte bort hårte för då gråter jag med! puss

2008-09-28 @ 17:34:48
Postat av: lotta

.. din lilla tiger kommer hem syrran, tiden går fort. när kommer du hem? jag saknar dig massor!! puss puss <33

2008-09-30 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0