Day 11

Grattis Michaela du har fått jobbet på Norger bank.

Takaaarrrrrrr!!!
Japp, då vart det klart... :D Börjar på Tisdag klockan nio.

Men ja måste bara berätta, var till banken idag för att se lite och på en liten intervju...
JAG HAR ALDRIG SETT SÅ MYCKET PÅ EN O SAMMA GÅGN  I HELA MITT LV.... skjut mig..
Idag höll jag i , ja bara 5 mille.. o framför mig hade ja typ 40 till lådor me 5 miljoner i varje..
Jag kommer att ha hand om flera miljader varje dag .. Norges pengar...Känns faktiskt jävligt kul , samtidigt lite läskigt me tanke på summorna jag ska ha hand om !

Dagen började bra.. sms av Peter, dock skrev han inget trevligt :P
" hey honey, vilket skit väder, vi har precis blivit serverade frukost på verandan och de är 40 grader. Vi ska ner till beachen nu och bada. bla bla bla..."
Inte mycket till trevligheter här inte.. hehe :P
Har just komit hem ifrån ett lååångt pass på gymmet... Rikigt skönt var det..
undetiden man springer skickar dom igång fet musik och en surffilm... gissa vem som står o drömmer sig bort då ?
Blir hemma kväll/helg för mig ju ... SKa bevisa för Alex.
Hörs senare. ska DUSCHA!!!! AP VARMT o låtsas att jag är på Bali...

mööhööööö, de är ju nu man ska mysa me ljus o kuddar o täcken .. !!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis till jobbet! :)

2008-09-20 @ 00:37:07
URL: http://johannasvanberg.blogg.se/
Postat av: lilljojjo

var rädd om pengarna nu! ;)

Vissa alex att du är bättre än honom. jag vet att du är det gumman! det blir bara lite trist men du fixar det. Du är inte ensam...jag sitter ju här ju! Puss puss

2008-09-20 @ 11:59:13
URL: http://lilljojjo.blogg.se/
Postat av: fröken nöjd

Grattis till jobbet! =)

2008-09-20 @ 13:39:56
URL: http://biissii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0