Day 10

Hej!
Snart slut på denna dag ...skööööööönt!

Fan va behöver ett helt last självförtroende... tänkt på de en veckas tid nu .. fan va kasst självförtroende ja haaaar.
De e så tragiskt! Jag behöver en kick i röven , visa vem jag är och ta för mig. Har alltid gillat varit tyst o pejlat av läget innan man börjar öppna munnen . det gör ja nog än idag , är ju ganska lazy o laid back av mig liksom ....
Men jag behöver nog tro mer på mig själv , som den tjejen sa som inte ens känner mig. Då är det nog ett faktum liskom ...Går o jämför mig med alla hela tiden ... om ditt o datt, utan att ja ens märker det... ??!!
Går o nojjar för små saker.. typ som ida när ja skulle upp till Kajsa.. då var hennes vän där, Lena... nemas problemas..
Eju blyg av mig som fan men inte så ja inte kan hälsa liskom .. men nojja liskom.. hur ska ja säga, hur ska ja göra, hur ska ja bete mig... ahh bla bla... svårare än så här var det inte.. Hej, Lena, Hej Mickan .. ( handshake)
BIG DEAL!! visste ju att de skulle utfodras så men ändå nojjar man upp sej ... fan ja måste skärpa till mej .. tro lite mer på mej själv.. o ta för mig ...ska ta tag i det snart... e ju annars en pajjas... en lazy pajjas..!

Har utövat ett pass idag , känns i hela kroppen nu , vilar man typ på ett ben så darrar det söder.. hehe ..
OH ja hoppas verkligen de känns  i magen i morgen .. annars blir de 500 till.. :D
Imorn e en dag som mycket kommar att avgöras och mycket kommer spela in den närmaste tiden .. humm den meningen vart kankse lite skum... men ja ska till banken imorn och se om ja får jobbet eller ikke...
Får ja inte det så har jag iaf ett jobb att gå till på Måndag , men tjänar heller mer och lär mig något nytt.


Till min familj......jag fyller ju år snart... hehe.. :D ska lägga in bilder på det ja önskar mig, det är bara 3 saker.. så det hoppas ja på :D blir i nästa inlägg!

Saknar dej bullpappret mitt!
Gonatt nypon !



                             Inskaffade denna, o nu bor ja i den :D

Vill spola tillbaka tiden till i somras... <3 Denna dag våldgästade vi Pettan o gänget.. 8 brudar....:D
Riktigt drag vart det! lööööööv it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0