Soooon...

Blogg less....
o har inge internet hejja akkuratt nå .. piss tråkigt.
Livet rullar på i Oslo, integ spec som händer.
Jobbet e tråkigt med, vill hem lite nu känner jag , USCH!
jobbar o tränarbara, men de händer inget oavsett hur mkt ja tränar. skiiiiit. 
 
E på sör nu ..
btw, såg en skiiiiiiiit bra film igår "taken"  SE DEN !! lovar att ni inte blir missnöjda.
nu kommer min kompis o hämtar mig "alex" han jobbar mkt nu han .. bra de ju !!!

SNart asså .. nu känns de som snart.. då kommer min älsklignspoooojk hem !
nästa vecka blirre junov, 4 veckor o 8 dagar dååååå, asså JAAA! han koommmer hem .. o sen till mig i GÄVLE
hur grymt som helst.
Lovar jojjo attt när ja känner att ja har ro i kroppen så ska ja visa bild på papas...grymmaste gubben ! :P
har ingen sladd idag heller o de är så rörigt här me så får ingne ordning på skallen ..

Lovar i bli BEDRE på o blogga.



woohoooo pettan kommer hem snnnnnnart, bokade till o med bilejttena hem idag .. GÖY!
då e de snart om ja till o med gjort deeee! stolt över min träning nu , rört på mig sedan förra fredagen nu , VARJE DAG..
körde spinning igår.. 60 min , ONTI RÖVEN JA TACK .COM hahah de e va ja har idag!! hheh

äh , hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0