Nu skiter jaaaa iii...

Vilken dag det är.. btw är det Tisdag , jag har sovit tio timmar, hehe
vaknade hur lätt som helst idag kl 06.00 Gooooide! hoppas de blir en bra dag ! Det tro jag:P


Hur som heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelst så är jag världnes lyckligaste tjej ..
Fick ett sms , en grej som egentligen skulle va en surprise men han kunde inte hålla sej .. o tur e vel de..
MIn peter is cooooooooming hooooooome tidigare.. När jag fick de messet satt jag me Tone.. vi satt o tåg våran söndags kaffe o choklad :) jag visste inte va fan ja gjorde kastade telen ifrån mej i börja nästa tjuta så Tone vart skrajj o tridde de hänt nå... hehe tog mobilen o sken upp lika mkt som ja gjorde 3 sek senare..
Assså ja ringde halva gävle hehe !!! ÄNTLIGEN kommer ja bli fullbordad!!!
Ja kan inte ens me ord beskriva hur glad ja EEEE!!! men ja ska visa han !!!!


Älskar diiiig, pussss

Kommentarer
Postat av: bella

ÅÅ fan va glad jag blir :D när kommer han?? Älskar dig puss

2008-10-28 @ 13:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0