day 37..

its my birtday!
Dont want to !

Kommentarer
Postat av: fröken nöjd

GRATTIS!!! =)

Jag och Jocke önskar födelsedagstjejen en superb födelsedag med en massa roliga inslag samt att dina önskningar ska slå in.

Ha det bäst bruden så ses vi inom en snar framtid ;-)

Födelsedagskram!

2008-10-13 @ 11:46:28
Postat av: Bella&Micke

Grattis älskade syster,förlåt att jag inte ringer med det kostar så mycket älskat dig, du ska få något fint nästa gång vi ses, pusss

2008-10-13 @ 16:27:42
Postat av: lilljojjo

Grattis Min älskade syster! jag hoppas att du får en bra dag hur det än är. Jag hoppas att vi kan ses snart....saknar dig sjukt mycket och skulle göra vad som helst för att fira dig idag. Men du ska veta att jag tänker på dig och jag skulle velat prova din tårta ju.... Ringer dig strax.



Jo en sak till......



"JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR! JAVISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR!! HIPP HIPP HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!"

PUSSSAR JOJJO



2008-10-13 @ 19:53:39
URL: http://lilljojjo.blogg.se/
Postat av: lotta & jesper

ringde igår o sa grattis men säger de igen syrran,,, GRattiSSSSSSSSSSS

2008-10-14 @ 12:07:00
Postat av: lotta

läs min blogg oxå, komentera gärna!!

2008-10-14 @ 12:07:24
Postat av: frugan

GRATTIS LOCA..... :)

hoppas du hade d roligt ialf...:S möööhh miss you pusss pusss

2008-10-14 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0