Day 33-34...

Usch nu kommer ja knappt ihåg hur många dagar det gått asså .. :(

JAA!!!!
Min bejb hörde äntligen av sig, EN STOR sten föll av mig då , lider av sjuk paranoja.. asså ja driver inte..
nu kan vi äntligen smsa varadra med.. han har köpt ett thai nummer, bra skit!!!

BTW!
Igåååår arrå , fyfan klev upp nu 11.15.. mår som ja förtjänar.
Fredagen va inte meningen o bli som den vart, men som pettan skulle sagt, skiiiit i reee! ah fuck .. skit i reee!
Fredgaspilsen me jobbet, faktiskt rikigt kul va de, man kommer in människorna mer på  livet liskom ..
Jobbar en supersöt tjej på min avdelniing.. Carro .. vi går bra ihop, mer blir de vel får vi hoppas:D ja drack tre öl .. sen skulle ja gå hem , MEN NEEE, Mickis skulle ba gå en svängförbi Gina.. jadaaa! Haha, in o yra lite på gina, ska kolla i påsen va ja fick me mej hem , haha neeee så packad blir man inte på tre öl inte.. men ja vart bra dragen på de lila, sallad i 34 dagar så kan de nog lätt hända, aja hittade en stickad kläning/tröja me stooor krage, billig med.. :P Sen av nån anledning så tänkte ja på Linda.. typ shitt den här ögonskuggan ska hon me ha, så ja köpte den , haha !
Traskade vidare, hoppade på trikken , FINALLY hade Kajsa kommit tallbaka till oslo, tio röda sekunde så va hon här.. tanken va att vi skulle gå o hanla o baka chokladbollar.. men neeee igen .. hon kommer hitdragandes me en 3 liters box rödvin , KÖRT!! Sen sa vi äh fan drar på mig nå skit o drar ut o kikar.. men alllllltid när ja e nere i byen o springer runt o undrar vart fan vi ska gå så lessnar ja o vill BARA heeeem ! fattar inte va deär för fel på mig.. hahah
ahh nu till de roliga, glad att inte mamma eller pappa eller nått liknadne läser denna HAHA!!!
vi ville hem snabbt, efter en 15 min i stan haha, men HUR? jo taxi.. men ööö ingen har ju pengar haha ... btw vi tar en taxi en då för Mickis kommer på den BRILLJANTA idén o springa ifrån notan hahahhahaah, så ja gör upp värsta planen o kajsa går med, vi sitter i taxin , snackar me den stackars grönsaksturken som snart blir lurad av två dumma svenska tjejer.. hehe
Vi gör så här kajsa, vi dillar bort han lite.. jasäger att ja ska gå in o hämta chash, när jag gör det så ber han mej lämna nått i pant, ja ba föööfaan vi tar kajsa.. så kajsa ba ah ja stannar.. HAHAHAAHAAHAHAHAHA!!
ja går mot dörren , hör kajsa öppna sin dörr o säger till taxi gubben att hon ska röka.. ja sa till Kajsa att när jag böjer mig ner i fixar till skon då måste du springa .. heheh KAJSA SPRINGER som en dåre mot mig in i trapphuset.. osså här man taxi gubben ,, HALÅÅÅÅ!!! haha vi kutar som idioter in i lägenheten o läggger oss o dööööör av skratt, vi ligger på golvet för vi tror han ska seoss.. hehe , efter en stund ser vi att han drar! MOHAHAHAHAHAHAHAH
Hade det varit idag hade ja inte gjort de.. haha de va peter som flög i mig.. haha fast han e duktig o ALLTID pyntar gubbarna.. ahh de va sjuuuuuuuukt kul iaf.. behövde skratta lite..
Sen va de fyllemat.. men inte vilken som helst.. hade ju käkat fil, banan o russin .. hahah inte alla som e nyttig inte !!

Solen skiner.. ska springa upp till Kajsa med K , vi ska baka o dona litt, sen blire ferre berre!

här kommer lite pics från igåååår! o hur fan man ser ut idag me sminken nere vid knäna..
OH NEJ , jag röker inte.. föstår fan inte..
           


Oh så här ser man ut idag , mår just nu oförskämt braa.. Ser nu att jag ser fan likadan ut som igår haha ...



Usch , stackars tjej.. ska borsta gaddarna nu o ta bort gårdagens smink, skicka igång musiken .. för idag Billy ska vi får en maxad kväll!! haha .

bjuder på stavfel o drit!

Kommentarer
Postat av: Tessi

läcker du var i dag då ;) hahaha

2008-10-11 @ 17:46:58
Postat av: bella

Jag dör av skratt.. men tycker synd om taxi gubben det är ju han som får betala hahaa :D love you

2008-10-11 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0