Day 32...

Hej !

Japp, då har denna dag gått. Asså jag fattar inte alls va som har gjort att dessa två veckor ba suuusat förbi !
Jag har tjatat om det varje dag , sjukt va tiden går fort, tråkiga e ju att de är ens liv som går.. dagarna går och livet går..
Va rikigt risig idag på jobbet, så imorn känner ja för o piffa upp mig lite, hah va töntigt det lät!

Går ju till jobbet varje dag , super tråkigt väg, hehe samma låtar man hinner spela på dom 20 minutrnar.. 
första tio min så får ja håll av all frulla ja pillat mi mej, hehe ! Går sedan lite mer, så brukar de springa förbi en snubbe me skiiiiiit platt röv förbi mig, asså JA!! norrmän sportar till o med på väg till jobbet, men denna snubbe springer så äckligt hahah , o har ful hållning o slapa byxor .. o världens plattaste röv ja nånsin skådat allså .. lite längre på vägen brukar jag möta en tjej, säkert svensk... hon kollar så konstigt på mig varje dag ja ser henne, jag glor nog på henne me en hel del , ba för ja undrar massor, va hon e för ras, vart ska hon , hur gammal e hon .. haha ahhh massa sånt.. 
Sen strax innan jobbet står de en gubbe o antagligen väntar på skjuss, han har bytt sida av pelaren nu varje dag , lite variation kanske !! haha asså VARJE dag möter ja dessa tre personer.. samma tid o allt..  märks att jag blivit lite segare på mornana, för dom har komiit lite längre för varje dag !! hahah !!

Appropå Nada, så har vi en gubbsjuk gubbe på jobbet, asså de är okej till en viss del , eller okej o okej .. 
E ju jag o en till Tjej Caroline som e unga o fräscha haha .. nerå men ni hajjar.. sen e de damer me olika fel .. 
ahh iaf så håller han på drygar sej hela tiden , ska alltid säga nått när man går förbi ellernått.. 
HÄromdagen så jobbade ja med han vid maskinerna .. man får ju inte va själv me pengarna så ja va så tisse nödig att ja va tvungen o säga til ba, ah Erik ja behöver gå o tisse.. hehe .. osså han då .. 
- Ahh , de vill ja följa me o kika på .. 
- ööööhh.. skjut mig! käften (vela ja säga men höll ba munnen)

Lika bra o va tyst så tycker han inte de är lika roligt kankse!!?

Idag var en bra dag till en början , dagen gick fort. Hade fått litt lön så var tvungen o innhandla lite.. 
gick på stan läääänge, men hittade inget, bra de för ja får ända inte. Jag skulle ha ett vitt linne, o shampoo o balsam o deo o sånt skit! Tycker fan sånt e skoj o handla.. hehe !! BLev faktiskt fyra nya ögonskuggor med o nagellack! längesedan man köpte ett sådant, vart lila !!

Bra skit!! 

Sedan traskade jag hemåt i min egna lilla värld, eller näää nu ljög ja, jag va fan lat o tog trikken hehe!
lite käka på de o sen plocka undan all skit som vanligt.. MATLÅDORNA!!!! jävla alex, ska spöa han !!

Så där har min tallrik sett ut den senaste månaden , Rikigt tråkigt så nu skiter ja i de snart.. hehe 
Mina tuttar o as försvinner ju fan , de vill ja inte. Ska ja äta vanligt husmanskost o röra på mig bara, blir nog så , fett trist detta juuuuuu!

Finally Fredag imorn , som sagt ska fan styra upp mig litt imorn , kan ju tänkas att ja hakar på "Fredgas pilsen"  denna Fredag , hoppas på att Carro ska med oxå , hon lät  lite tveksam idag :P Men det fixar jag .. 
Sen lördag ferre me tårta o choklad bollar, jag vill ha ett sånt kalas man hade när man va liten , bullar tårta kakor o ballonger hehe , ska fan ha ballonger!!! Alex får blåsa upp dem hehe !
Ohh imorn kommer Kajsa tillbaka till Oslo med, min granna, skönt de, så man kan dricka te o se på Andra avenyn me nån . 
Haft lite donar kvöll ikväll, noppa ögonbryn o förga o haft mej , ansiktsmask o drit. o målat naglarna i min nya färg , LILA, fan den vart braaa! passar mig :p
Tanken var att ligga i sängen till tio, hinner jag , måste in i duschen o ta itu me mitt hår idag tror jag !
Oh jag vill ha öl o Peter! Inte hört nått ifrån de sen Tisdags kväll, får  inte nojja ur än , väntar till imorn sen freakar ja ut!
Dom skulle ju till Thai, tar völ tid innan dom samlar sig o så , vet fan inte, usch! Som sagt de är bra att tiden går fort, för då kommer min andra halva hem , oh ingen blir väl gladare än ni , som slipper läsa om honom i varje inlägg.. 
meen JAAAAAAG vet en som blir förbannat glad!!!! MICKAAAAAAAAAAAAN!!!!




Lillebrolle o jag när han var i Oslo i sommmmmraaas....!!


Ne nu skriker duschen på mig att de är fan dax, nu har han värmt upp för mig, sen ska ja fan knoppa!
Ska nog bestämt baka chokladbollarna imorn efter "fredgas pilsen " på FYLLEN !!!! Mummaaa....


ÄSKLAR DIG !!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0