Day 28....Andra avenyn

Andra avenyn

Har träffat en snubbe på mitt jobb, näramre 30 e han nog...
ÄNDA killen som jag träffat som gillar Andra Avenyn... hehe ! De är rikgitg kul faktiskt.
Jag e ju torsk på de, har väntat heeeeeela sommaren på att de skall börja..
På söndagar e det ett avsnitt, sen klockan 20.30 kommer det 2 nya avsnitt, SUPERT!!
Men Alex har ju förutspått hela jävla serien nu , och hitills har de ju bara stämt, FAN !! haha
Att Grazinya o prellen ska finna varandra, den nya "rekorn" e en bad snubbe..

Fannnnnnn, jag blir arg på att de är så lätt o förutspå det hela! haha men de är skit kul o surra "Andra avenyn"
me Alex på luncherna, han e helt lyrisk! haha , Så glad att pettan inte gillar de faktikst!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hade jag vetat att du skulle ha din födelsedags fest på lördag tidigare, hade jag ordnat allt, hade åkt jag, micke,jojjo chrille,lotta,jesper,tessan och jocke. Vi kan ta pappas röda bil kört till norge. och bara hoppat in och överaskat dig, ska vi planera in en helg nu snart.. som vi kommer allihopa, och får ha en till födelsedags fest, eftersom lördagen är lite sent på kommet. men sängplatsena är lite kluriga ju... Älskar dig vill komma nu!!

2008-10-06 @ 15:39:59
Postat av: fröken nöjd

Har sparat pengar till att shoppa i Norge....see you soon birthdaygirl!! =)

2008-10-06 @ 19:17:36
URL: http://biissii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0