Day 27

Heeeeey!

Idag är det Lördag här i Norge, e det de hos er med?
Vaknade halv elva idag , räknade ut att jag hade sovit i 14 timmar. ?!?!
Kom hem från jobbet igår, tom lägenhet, städat o skönt. Satt mig vid datan o kollade igenom de vanliga...
tog min dator o la mig i sänge. slägde på en film , somnade! Gick vel en timme så ringe min underbara halva.
Sååå nice varje gång han ringer. vi ba snackar på om alla nypon o skrattat åt allt dumt man e med om !
Love him så mkt.
Somande strax efter 8, o vaknade vid halv elva.. så de vart ett par timmar ... känner mej varken mer eller mindre av något.. 

Va ut o Tok en kaffe o lite gott på bryggan me Tone ..
Mysigt o sitta o prata o skratta, komma på dumma saker vi skall göra.. hehe ..

          

Kommer ni ihåg att ja va på en bankett o skit för nån månad sedan o lovade ju bilder på gubbarna vi var ute me o drack lyx :D
Watch!


Faktiskt jävligt härliga snubbar!!! Han i mitten gav ju mej jobb på hans stora fabrik i  London , de ni !! hahahah!!!
Men sorry dude, ja flyttar inte ifrån min karl :P

Nu ska ja se va de blir av min Lördags kveld.. känns mig förövrigt jäääävligt ensammen .. men men , antar de är livet då  o då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0