Day 26

Klockan e fem i 8, jag har sovit över, orkar inte stressa fan ! Fredag
Anledningen till att ja sov över va att ja hade fan fått för mej att de va LÖrdag så jag skulle tamefan sova vidare.
Ska ringa jobbet snart o fotelle dem att ja e TO LATTTTE!!
Ska dricka kaffe nu ... chilla LITE!!!
Ser på "nyhetsmorgon" me tv 4, dom e i alicante, Pappa du borde sett men antar du ligger o slaggar kankse.
Svenskar som flyttar ner.. Visserligen borde dom haft om Fungirola.. Torrevieja e ju nada emot Fungirola nere o Spanien .. där har dom ju till o med Svenska skooolan .. ja där nere kan man ju allt!

Ikväll? Igår va ja så sjukt sugen på dans o öl.. men nu känner ja att denna helg kommer spela i sängen o träningens täcken ... Ser ut, gårtt o jävligt. inget e värt nått.. jo , om ett mejl skulle timpa ner eller om min babe kunde komma in på msn .. Drömde inat om att de ba va en dag innan han skulle komma hem ..vaknade upp o vart as besviken ..
På Torsdag e de två månader kvar... trots att de inte känns så har ju tiden rullat ändå ..
Dagarna på jobet går ju fan fort... Fattar inte hur.. fast ibland ser ja lite för ofta på klockan ..Ibland e man så inne i sitt så man ser inte på klockan förns de är lunch, igår på lunchen tog vi en liten tur, Jag carro och Linus.. villovägar i banken ..
åkte ner på minus ettan , hittade solarium och gym !!! Ballt ju , dock har ja gymkort så de är lungt..
men en solning kankse de kan bli , så man inte e LIK blek när min man kommer hem :D hehe, han kommer vel va neger antar ja!! ohhhhhhhhhh SAKNAR!
neeee, nu till spegeln om jaska komma till jobbet överhuvetaget! Funderade på om ja skulle sjukanm mig.. men nu e ja ju upp o har till o med målat mascara... De jobbiga e ju o ta av sej morgonrocken o byta om till kläder, kallt o man vet inte va man ska ha på sig!!!

Ska ringa jobbet nu o säga att ja e sen, hörs KANSKE senare.. fan de vart ett litet inlägg iaf!!

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0