sorry!

Hej mina kära!

Går lite för länge mellan de att ja skriver.
Har ju inte nå internet hemma så då ere inte så lätt heller...

Btw, så kom ju min darling hem förra Lördagen . De va som en tung sten låssnade (stavningen , vet)
Hur underbart som helst, kom direkt hem till mig, va så konstigt o ha han hemma, precis som förr :D
Vi snackade en del o ba mös, drack lite grogg o snackade skit o flummade som vanligt , hehe ! Vi kan konsten o fördriva tiden :D Sedan drog vi till oscar käkade pizza o festade lite.. sen åkte vi hem o la oss!

Månad, en vecka kvar på banken bara. Rikigt tråkigt men samtidigt skönt på ett sätt , e ju inte direkt de roligaste jobbet du kan ha, men foket på jobbet gjorde det hella mkt roligare! Veckan gick fort, hade bestämt mig att inte gå på den sista "fredags pilsen me jobbet" men så vart det:P Jag o pettan mötte Linda på stationen sen drog vi till roxy o drack lite öl me mitt jobb, rikigt kul tycker ja , älskar o ha pettan me mig! skönt att han gillade dem med:D
Helgen har varit kul, som Oskar skulle sagt "kamratskapens tecken", de vare verkligen , Jojje kom till Oslo från Tönsberg o hans tjej kom med Linda, så vi har hängt o härjat hela helgen ! Rikigt kul faktiskt, synd att inte linda var kvar längre bara! De får bli sedan när allt faller på plats!

Måndag Idag , Igen , tvungen o kliva upp typ halv tio.. Nån snubbe skulle komma o fixa elen/väremen nere i mitt rum ..
Pettan vart inte så glad när ja var tvungen o spraka upp han , hehe! Jag mutade med sockorna o badrocken o lite kaffe!
Vi har inte varit så a ktiva idag kanske.. Stack till sör för o nyttja internet, tog en öl o sen gick timmarna.
Lämnade tillbakak lite prylar ja inhandlat under helgen som inte vart bra, fick tillbaka för mycket stash med :P mohaha..
Pengar får man inte för mkt av kan ja tala om .. hehe tror dom felsta e eniga om det!
Dagen har varit en rikigt suck dag, ba suckat o haft mig hela dagen känner jag.
Så trött på mig sjäälv att ja snart spyr mig själv på benet... hehe ne me de känner vi båda.. att denna dag va inte va den skulle kunna varit.. imorn blire kansske backa bullar o dricka öl :P hehe .. på Onsadag ska vi ett gägn på Timbuktu .. jag hoppas vi blir ett gäng iaf, de blir vel höjdpunkten på denna vecka! Höjdpunkten varej dag e iaf o vakna brevid Pettan!
Älskar det verkligen !

Nu ska ja styra upp lite saker.. arbetslös o snart bostadslös. Trött på alla motgångar hela tiden .
Vill inte ha de så här, många ggr tänker man fan ska ja ba skit ai allt o dra hem ? ge upp ?
Men de blir fan inte bättre av det, jag kommer ju ba må sämre av Gävle, plus att Peter betyder allt för mig o jag vill vara me honom, så SVERIGE E INTE AKTUELLT! skit i de, ja ska sluta grubbla.. finner inga svar iaf!
Älskar Peter han gör det svåra lite lättare! o de e fan suuuuper.

Hörs sedan , sorry de fula mellan rummet mellan raderna, pallar inte kirra de akkuratt nå!
Klem

Kommentarer
Postat av: Doooooooris

En del stav fel o skit.. blir så när man skriver fort ehe .. ja kan stava, bara om ja vill :P

2008-11-17 @ 21:16:57
Postat av: Bella

Kul att du skriver igen :) veta vad som händer..

Och du låter så otroligt mycket lyckligare :D

2008-11-18 @ 12:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0