Lussekatter o Timbuktu!

Hej kära peeps!

Lovade ju o langa in lite bilder på lussikatterna o timbuktu. Kan ju säga att allt vart ett jävla VM! återkommer till det.
VI tog en promme för att inhandla alla grejjor till katterna, det svåraste var ju saffranet, men Pettan fixade de.
Först var vi in på en matvarubutik, vi tyckte fan här borde dem ha, han i kassan sa att dom va dum i skallen o att vi skulle prova i pakistanbutiken , de gjorde vi , dom hade men inte de vi trengde, vi behövde ju pulver! vi gick till "coop" pettan gick in o frågade...
- Har ni saffran , som man bakar med?
Tjejen som Pettan frågade såg ut som ett jävla frågetecken , hon visade honom till KATTMATHYLLAN...
-Öh njae.. men vi har kattmat!
Pettan blir ju  galen så klart...o frågar..
-Va fan , kattmat, brukar du baka med katt mat...
Jaaa haha öste på henne me skit som fan , sen kom han ut svart i ögona hahaha !  looooooove!
Sen in till "meny" där hittade vi iaf saffran , de var de första VM:et denna kväll:P
Jag o Pettan va grymma på lussikatter iaf :D här får ni beviset .. hehe!



     Vi var ju gryyyyyyymma , Ikke sant , hehe!


Senare på kvällen vart det dags för öl o Timbuktu på "rockefeller".
Jag o Peter gick under dagen för att hämta ut våra biljetter som vi bokat, MEN dom fanns inte kvar för man var tvungen o hämta ut dem samma dag vi bokat, iaf så gick vi till nån grönsaksturk som hade internet hak , bokade nya biljetter, tanken slog mig då , att då hade ju Hampes biljetter med gått ut, så jag ringde honom o frågade om han vela att ja skulle boka biljett till han ! ja sa han , så jag o Pettan beställde 3 biljetter, Observera att Hampe snackar GROV skånska!
Sen kom grabbarna till oss, Hampe o hans polare Mattias. Hampe slänngre fram 900:- på bänken ..
Jag ståg o sminkade mig då , fick en klump i magen för då förståg jag att vi hade missförstått varandra, han trodde ja hade beställt 3 biljetter till han o hans 2 polare. !  hahahah , faaaaaaaaaaan jag kan inte skånska :p
Så för att gottgöra det fick ja dra in till rockefeller o köpa två biljetter till, tills han polare.! skönnnt e de slut på skit nu ..
NEJ!

Vi drack öl o skrattade åt att jag inte fattade skånskan , o Hampe kallar mig grek ! haha.
Satt o skämtade om att ja skulle glömma våra biljetter som vi redan hade............
Kajsa o Kicki bor ju huset brevid , så vi stack upp till dom o hängde lite innan vi sedan tog taxin till "rockefeller" för o se Timbuktu......
DÅ HITTAR MICHAELA INTE BILJETTERNA!!!!! hahahahaha då  har likförbannat glömt våra biljetter hemma.
Så Pettan o jag får ba vända taxin i BÖRNA hem för o hämta biljetterna, sedan tillbaka till en konsert som redan börjat lite! hahahah fan va vi har skrattat åt denna kvällen ! På Torsdagen hade ja sån ångest att ja inte visste vart ja skulle ta vägen .. skit i de! Timbuktu har man ju sett flera ggr.
vi drog vidare till "nichol n sun " drack o härjade, sen kom Timbuktu "jason" själv instormandes , Kajsa va snabb som fan  o drog han i tröjjan o pressenaterade oss , hahaha ! O Hampe var nöjdast över att han fick göra en "high five o en falafel" med Timbuktu!
Men jag tar pris i o va puckad, men de bjuder ja på ! Babe var så söt....
-Mickis de är mänsligt, alla kan glömma!

Heheh :P
här kommer lite pics....

                                            



De va de de... grymt flummig, rolig o katastrofal kväll!  Haha, men som sagt, det bjuder jag på !

Kommentarer
Postat av: Lotta

ni verkar fan haft de skit rolig på kvällen, ,men har dem inte lärt sig att dem måste hålla koll på dig? för du glömmer myk ahah :)



när kommer du hem?

miss you!

2008-11-27 @ 13:50:57
Postat av: Doooooooris

äh, ibland glömmer man , just nu har ja glömt mitt namn , tror de blir till julen ja kommer, då ska vi käka tacooooos:D

2008-11-27 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0