Gomorron..

mina kära kamrater....
Äntligen Fredag , dock inte sista arbetsdagen för mig än , vi får se, tanken e ju jobb imorn (lördag) Men dålig karraktär som man har så kan de bli nå helt annat hehe! Det jobbiga e ju o ta sig upp, men väl upp så e man ju påG liskom!

Klockan e 8.20 jag börjar om 4 timmar hehe, gick upp me baby! Lika bra o gå upp fan !
Sitter o dricker kaffe i den nya morgonrocken ja fick av mamsen (TOK ROSA), kaffet smakar helt jävla underbart idag!
Tänt ljus o ba myser av att jag har gått om tid på mig , men ja kommer nog likförbannat komma försent! Haha..
Baby drog nyss, skulle ha möte hela dagen , väldigt munter va han när han gick ! Älskar o gå upp med honom!

Satt o kikade på lite bilder på resedagboken (kelita) shitt va massa dumma saker man haft för sig hehe..
Jag o Emma drog till Turkiet för nått år sedan , lite yngre o några kilon lättare :) Fan kommer inte glömma när vi var ute på en liten tur för o kolla in buktikerna, te sittning i varenda jeeeevla butik !!!! Emma pallade inte till slut.. då vare mat vi letade. Emma tyckte fan vi provar Kebab. Vi e ju i kebab landet, här borde de va shyrre! Emma beställde o såg glader än nånsin ut , tills hon åt o åt o åt.. o sen börja hon nästan grina...
- Seriöst Mickan , de här e fan hund jag äter...., sa Emma..
Gud så sorgsen Emma va då , hon va fast besluten om att det var hund hon käkat, de smakade apa sa hon , hehe!
Det var en riktigt rolig resa, kom ihåg att jag han hem i 32 timmar, tvätta o packa om , sen skulle jag o Menke ner till Malaga o hälsa på Jojjo, Menkes första flygresa :P den va ja me på ..:)

     




Kunde inte bli flummigare! Ems o Mickan me alla Turkarna ;)
Gud vad vi ogillade alla dessa turkar sedan ...



Satt o tänkte lite för nån dag sen hehe, kom o tänka på en grej som jag aldrig kommer glömma.. Haha
När vi var små campade vi en hela del , helsa somrana, vi hade fan ALLT o husvagnen , egna rum nästan hehe
Mamma o Pappa donade som fan innan husvagns sesongen kom igång hehe..
En varm sommar dag tyckte Mamma o Pappa att vi skulle äta nå lätt, asså under denan tid va vi SMÅ hehe..
jag kanske va 6-7 år vette fan .. liten iaf! Iaf så skulle vi äta ris och sån skinka som e på konservburk med nån sås...
Det var MIN o JOJJOS största madröms mat, asså det gick verkligen inte ner, SNUSKIGT! man satt o petade o petade tills mamma fick nog, hehe .. så mamma sa , strängt som fan , äter ni inte upp så får ni inte gå ut o leka mer.
Jag valde att inte gå ut mer den kvällen , jag vägrade verkligen äte de där skiten hehe ... jojjo hon e smart hon . Hon sa att hon skulle äta upp! HAHA!!!! Jag minns att ja låg i sängen o ritade.. hade säkert slumrat lite med, Vaknade till av att jojjo satt vid matbordet FORTFARANDE, kanske två tim senare...asså ja dör när ja tänker på detta.. sen somnade ja lite till...vaknade nån timme senare, då va jojjo ute o lekte, ja ba shitt hon åt verkligen upp de där snuskiga..NJA?!
Då hör jag mina två tvillingsystrar , Lottao Bella kan ju fan inte varit många år då inte, dom pratade iaf..
Dom berättade för mamma hur jojjo hade gjort med maten , HAHAHHHAHAAHH!!!! på väggen på utsidan av husvagen har man som slags fack , där hade jojjo lagt skinkan i olika fack , sedan riset hade hon hält i blommorna som stog på bordet, så , då va de klart ba ut o leka.. asså ja doooooooooooooog av skratt när ja hörde Lotta o Bella berätta för Mamma o Kerstin som satt utanför ! Jojjo e fan allt en JEEEDRA busunge hon , smart sådan ! Trodde ALDRIG hon skulle göra nått sånt, Bästa storesyrran man kan ha iaf.. ba så ni vet, glömmer aldrig detta.




Nu ska ja käka frukost o väcka min nabo (granne på norsk) , Kajsa, hon va ute o slirade i byen igår så jag ska bjussa henne på frulle om hon ba kan vakna till liv, sen blire jobba till 8 ikväll, ser verkligen inte fram emot det, cash is king!
Bara o bita ihop, sen hem till baby! Saknar han redan :)


Cuidate, chao, Doris




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0