Gmorron...igen..

Hei!

Ja, det vart som jag anade, jobba på Lördag (idag)
Klockan e nu 07.06 på en JÄVLA Lördag, va fan gör man uppe nu , nu ska man ligga o snuuusa!
Har sovit ca 4 timmar, mindre än de jag verkligen behöver.
Min kära pojkvän va ute på rajj igår me Andre o kapten M... ja ni kan ju ana min syn !
Han rigde redan vid elva, sen knappt en timme senare ser ja nån som ramlar ur taxi.. ooops that my boy!
Tar en bra stund innan han travar sig in , väl inne, lägger han sig RAK LÅNG o störtar rakt ner i trappan me skallen före!
När han väl ligger i sängen så tänkte ja fan , nice nu kanske man får sova, men neeeej . Han slutade andas gång på gång.. så ja fick ligga vaken o ruska om han när han slutade andas..till slut fick ja han o ligga på ett annat sätt, då kunde ja somna när ja hörde att han andades,.Fan va dom stackars människorna ska yra när dom e fulla. De ska han få höra..:) Loooove him!

Kaffe nu ? e som ett slakt....
Jobbar till 17.00 Idag , fan va ja ska hem o sova då OM (innan) jag ska ut!
Puss

Kommentarer
Postat av: lotta

hahah :) lätt inte roligt att inte få sova!

2008-12-02 @ 11:13:43
Postat av: lotta

hahah :) lätt inte roligt att inte få sova!

2008-12-02 @ 11:13:45
Postat av: lotta

hahah :) lätt inte roligt att inte få sova!

2008-12-02 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0