4 dagar kvar....

Hej bloggus!

Fan här var det några dagar sedan jag skrev .. varit lite i mitt liv nu !

Helgen va GÖY!

De är Tisdag kväll, jag o Kajsa sitter på "Ruinen" som ligger alldeles över gatan där vi bor.
Super soft, dricker lite chai.. :D en kaffe skulle va döden för min sömn ... de vart den igår!
Idag har varit en vanlig tråkig dag på jobbet. Stack o tränade direkt efter, det skulle jag nog inte gjort!
Nu har halsen blossat upp igen man hostar som .. öö.. ah skit i de, jag hostar!
E deluxe trött med!

Igår , Måndag fick jag veta att jag inte längre kan jobba kvar på banken ..
kom lite som en chock .. men ahh samtidigt var det en liten lättnat, vet inte varför..
Jag har ju inte tyckt de varit så super roligt men de är ju kollegorna som gör det roligt att gå till jobbet.
Va tydligen överbemannat så jag får gå ! finnanskrisen ?
Jobbar 2 vekor till nu , sen e de inge mer banken , tur ja får jobba dessa veckorm e ju halvskatt i Norge nu ..
många som jobbar som faaaaaan !
skit i de.. har lite annat på G!

JA hörreni, 4 dagar kvar, sen e jag me min karl ....SOM JAG LÄNGTAR, ni fattar inte..
fick ett mess idag från Pettan , nu vill han inte va kvarlängre ni vill han ba hem ..
Dom börjar sin resa inatt.. o er hemma på Torsdag i Sverige! faaaaaaan va ja längtar, känns som världens längsta vecka..
Men på Lördag så e han här.. MIN PETER!


nu ska ja traska hem över gatan o lägga mig, e skiiiiit trött o ja hostar bara! uuuusch ..
nånå som har nå tips! oohh kukkla hare ska ja dricka när ja kommer hem :D
SOv sött alla.

PETER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0