kline?!!

Ny dag, ny sol? nej de är ju den samma gamla trötta solen..

Hei!
hovdan gor de?
Kjempe flott!

haha ah man lär sej en del norksa här, de flyter på rikigt bra nu ..
Satt o surra men en polare igår, Tone, norska! hon satt o prata o prata , o de va ett  förbannat ord som ja inte hajjade..
men sen slog det mej , kline eller klina, betyder ju hångla HAHA!!
Dom e fan kass på att ha bra ord, haha!

Idag vaknade man inte på den bästa sidan av kattlådan , skulle upp vid fem , vaknade 20 i 8 , piss arg.
Mina så kallade sambosar hade levt om hela jävla morronen så ja snoozade nallen , o vaknade vid 8 , hehe
men på jobbet skrev ja att ja kom 7 och jobbade till klockan 15.00....
Men nu sitter ja hemma , haha og har gjort de siden klockan tolv, MOhahah, skysst att  man kan hassla jobbet lite då :P
synden straffar sej sjelv som man brukar säga, kommer vel ... o har mina aningar...

Så skönt o komma hem , o vara helt ensam , gjort sallad o lax, really nice. PUMPAR "ganja farmer" över hela Oslo nu , haha hoppas dom diggar den , för de gör jaaaaa:D  reaggy is the shit I think..
vet fan inte va som sker nu för dagarna, inte ett piss, ba surar haha!
Idag ska ja på hemligt uppdrag me min sidekick Loui, sen ska ja till Tone o får massage o ansiktsmasker o massa annat gott, hehe , hon ska sluta nu så hon lensar stället åt mej , hon jobbar på ett spa om ni undrar.
 brukar få en mask som kostar 800, för en mörkchokladbit typ, Tone gillar sånt.

E lite vilsen nu känner ja, mycket som väntar.
Sjukt nära på att ge upp allt som är nu o ba göra nå HELT annat, less på oslo , less på folket.
vill hem till min säng, ligga där tills nån har lagt upp hela mitt liv, pratat åt mej , bestämt åt mej o kirrat allt.
Kan inte o vill inte ta några beslut längre. Dont know whats wrong!

Mycket som står på spel tro ja...

Nu ska ja dansa framför speglen , simma lungt ,

Kommentarer
Postat av: lotta

ååhh syrran ... svårt o betämma dig hör jag :( läs min blogg oxå skrivit en jväla massa idag haha..



du får ta o tänka o bestämma dig hem till lilla gävle e du alltidvälkommen saknar dig , love!

2008-06-26 @ 17:01:59
URL: http://chaarlottaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0