Fuck love!

Ligger i min säng, vilket ja gjort typ hela dagen ...

Vet fan inte va ja ska ta mej till..
säger bara fuck love allså, vaför ska de vara så svårt, kan de inte ba flyta på som vattnet i kranen ..

3 underbara månader av mitt liv tog slut idag, på min begäran , skulle inte palla 3 månader utan dej ..
Du frågar mej om de är detta ja vill, gång på gång säger ja nej...
Jag vet att detta kommer svida o va tungt, se dej varje dag på jobb, veta vart du är , se dej!


ähhh, ja e fan patetiskt!!!
som du sa efter 2 min bara, att det redan känns tomt..
fyfan va nånting fattas....du....

/ tam Doris

Kommentarer
Postat av: Bella

A boy you like?

2008-07-01 @ 10:28:39
Postat av: jojjo

du det kommer att gå bra... det vet jag.

det känns som om ni måste prata med varann. att vara rak och öppen och att prata i klar text är apaviktigt. tänker på dig hjärtat

2008-07-17 @ 13:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0