lite gay...

Vakna piss dålig tid ida, mohaha
fattar inte vaffö ja e så kass på o gå upp!!

min sambo , ALex va uteo härja inatt, va mister kuk , coco bananas , mister canacas, ja allt du kan tänka dej ..
råga på de så hade han glömt nyckeln in , så Doris hon får gå  upp klockan tre o släppa in mister kuk !
tro ni han kom i tid till jobb ida, njaaaaaaaa!

Ståg framför spegeln ida..
Undra va fan fördeleln e me o se ut som en valross...
hit me if u can the svar liskom ..
nu tränar ja som en idddi för o komma i form för beach 2008 haah , kommer inte bli nån 2007..
haha...

ah dagen har gått, o de är 33 grader mas o menos, really nice.
men me den luft kondi i bilen o me dem kläderna..
idag hämtade ja mina shorts, fyfan , ser ut som hotpants på alla, haha me inte på meg eftersom ja e pygmé.
ibland är de bra o va de... dom lovade att shortsen skulle gå över knäna... menme dessa så ska man va glad om dem går över jumskarna :P mohahah! jävla neeeerd!

ah nu ska ja ta på mej mina fancy träningskläder o gå till fancy gym!!
ig¨r när ja sprang på rullbandet, som ja börjat gjort nu hehe iaf så kom de en negress..
min första tanke va ju fan , ´"nä men nån måtta får de vell va på fancy tränings outfit"
nee, de tyckte inte hon , hon kom in stuttsandes me baddräckt! ?????? och tugga tuggummi så ja hörde genom lurana..
tänkte dra in henne i omklädningsrummet o fråga henne..

- Har inte din mamma lärt dej o tugga me stängd munnnnn?!! (och hjälp med val av träningskläder)

neee, hade ja inte sett ut som en valross hade ja nog haft den på mej me , haha tror ni inte....HAHA!

nu ringeTone, time to goooo.

mitt love problemas e löst. min babe e min min min min  min.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0