Gran C! here we come!

Tjing alla glada!

Klev upp igår pretty tidigt för o inte ha np jobb, hehe klockan 8 satt vi vid datorn o skena omkring lite..
Hittade en resa, funderade, bokade.
På Torsdag drar vi till Gran canaria 8 dagar, 998 jävla spännnn! MED boende, u tell me huh...
Svin billigt så de va inte så mkt o fundera på , så nu drar vi !

Pettan springer runt o skriker här hemma att vi ska till Mallorca, vet inte riktigt nör han ska inse att vi ska till gran Canaria..
Han vill ju förståss leka "sällskapsresan" när vi e där.. så nu har han tankat hem filmen o sitter i ska lära sig suntrip låten heheh:) så de blir vel jag som får rulla Pettan i rullstolen o hojta "invalido"
Tror , eller VET att detta kommer bli sviiiin kul , helt flummigt bara toka o hålla på i 8 dagar!
Passar bra innan jul :D
Jobbiga e ju o visa sej i bikini dont love it faktiskt....
Nu ska ja åka in till byn o innhandla en bikini!






Kommentarer
Postat av: Bella

Din Jävel ;) Jag vill ju med följa med, hehe fan av roligt, Glad jag blir :D

2008-12-09 @ 17:22:04
Postat av: lotta

shiiit vad avensjuk man blir... här jobbar vi o sliter o du ska dra till gran canaria :P

får du med mig o resväskan tror du??? :P haha

hoppas ni får deb bra, toka myk nu!!! kram kram

2008-12-09 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0