hmm..

Fan, de är inte så kul att va arbetslös hehe...
till o med gått så långt att ja ser på glamour..WTF!!!!
de är förbjudet allså...

Mormor o kicki, dom får .. men INTE JAG!

Idag skiner solen iaf.. men inte gör det mitt humör gladare..
shitt va piss jva varit de senaste 3 dagarna.. monogliiiiiiiid lack .. på ??
ah säg det...mkt..

Imorn åker en liten den av familjen till Spanien ...känns ju mkt bättre.. NEJ!!
shitt va ja klagar, men sånna dar finns dom me..

vaknade lite halvdålig tid idag.. käkade min gröt, duscha o donade mej ..
sen hamnade man vi den förbannade tv:n....o glamour komm.. hahahhahaaha , de är ju inte ens bra.
sen skulle man ut på jakt efter café med internet... mitt bästa sör var under ombyggnad....
hälsånämnden beeeen there!! ooopss..
sitter på peoples nu .. väntar på min karl....
skulle först så lite på bilen .. fått p.böter ..hm 3 stycken på sex dagar..
DOM e fär djäääääävliga här.. ni anar inte!! såg på min p-bot ja fick .. då hade dom små krypen stått o lurat i tre MIN innan dom langade mej den jävla boten !! ikke box fresh....

surare blir ja... eller deppigare.. min peter drar ju snart... Bali o drit.. 3 månader..
usch vill inte tänka på de aaaaalls....drit i det nu !!

n u till jobbsökandet!!
hörs o ses...
pussss

Kommentarer
Postat av: Lotta

heej syrran, vill bara beretta att vi har de jette bra i spanien. legat po stranden hela dagen, jette skont. va radd om dig, puss o kram alla helsar

2008-08-15 @ 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0