Disco fredag is her... Igen !!?

Ja, då va det Fredag igen då !!! (disco fredag för en del )

Kom tillbaka till Oslo i Tisdags, skönt.
Har tillbringat de flesta timmarna på Café Sör, med en latte o  min laptop!
Underbart, sökt jobb, lyssna på tok nice musik o ba lalla omkring.

Imorse, eller jaaa, vid tolv va ja till en konsulent på Manpower som skulle kirra något jobb till mej..
Sa till att jag inte va så kräsen, men när det väl kom till kritan va ja tamefasen det.. hehe!
Hon hade ett jobb till mej på en sport butik.. lockade mig med "bara unga snyga killar där"
TO BAD, ja har ju karl...:D så de funkade inte...
lite hit o dit så fann hon nått som ja gillar, SURRA I TELEN :) hehe inge försäljning... det gör ja bara inte.
utan detta var kundesrvice, åt en tidning, eller ja det va ett flertal tidningar..så jobbet gick ut på att svara i telefonen på olika frågor anngående fakturor och lite annat o sedan svara på en del mail. Tycker de lät helt okej faktiskt...
och sen så låg det ju mitt i smeten .. cykelkort nästa!

Ni kan ju gissa vart jag är nu , på Sör!! VÄntar på min party prinsess som var ute o sved i Oslo ...
ringde mej igår
-Michaella (med två L som norrisarna säger), vill dere kome hjem till meg o sippe litt vodka?

Hehe, ne ja ska va kärring o äcklig! (vara hemma, sur äcklig o lägga sig tidigt)
Men manana is la noche por mio!

Igååååååååååååååår, ja då vart man lite små putt... porque min Hoffe group spelade ju . .. och jag som pressenterat alla för hoffmaestro .. Kan inte va där, hade ja tänk till liiiiiite till me det lilla ja har innanför så hade ja kunnat boka flyget två dagar seanre, OCH fått sett mina dudes!
Men då vart de så att ja får kasta groggar i taket hemma o lyssna på Hoffe, det får funka för denna gågn!
om ja inte drar över till Malmö nästa helg og ser dem ! Vem vet?? ... inte ja...

Vart väckt i morse av mitt bullpapper.. som JAG skulle ringa o väcka.. men som sedan fick komma o knappa på mitt fönster i sovrummet.. jaaa man va ju i koma , como siempre när man slaggar!! tog sin tid innan man fatta att de va bullpappret som ståg o knackade o vela ha en puss innan jobbet.. 8 på morron !! de kallar ja bullpapper!

En rolig grej , min sambo Alex....
Heeeeela veckan har han hållit stenhårt på att han inte ska dricka denne helg.. suuuure har ja sagt..
men denna gågn har han varit så bra så jag verkligen trodde han skulle va nykter...
tills idag när ja satt hos den stackars hinduen som skulle kirra min tele.. så tärffade ja Björna...

Doris- Händer ikväll då Björna?
Björna- Hmm, ja Berman kommer och Alex sa att han skulle ha fest..

Doris tänker.. (bor inte jag ihop med alex)

Doris- Jahaaaaaaa, hehe de va mer än va ja visste. men va kul , då ska vi ha fest och då ses vi i dimman.

SÅ bra gick det för Alex.. visserligen är det lite tid kvar.. men ja ska skicka ett mess nu o sagt att de står 10 kalla i kylen ..
då kommer ja se veolia bilen på tio röda... hehe ...

nee. nu ere slut skrivet. skriver sen nån dag .. så får vi se om denna helg blir maxad.
Lördag kan tänkas bli nyrre! hope that.


-Ryck upp er och sup ner er!

Kommentarer
Postat av: lilljojjo

bullpapper... jag fan bor inte du me Alex...?

kul! vart bor Björna då? kram

2008-08-09 @ 17:41:57
Postat av: Lotta

så du har nytt jobb nu? låter trevligt... själv åker jag imorgon i lägger mig på playan haha ses, puss o kram

2008-08-12 @ 12:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0