Back in Oslooooo

Äntligen tillbaka efter sex dagars visit i Gävle...
Hade rikigt skoj under dessa dagar..
Tvillingsyrrorna fyllde 18 år.. FEST!!! kul o se hur dom rör sej på krogen ...
vart både Onsdag , Fredag og Lördag....

kul ...kul...kul.....

Onsdagen vart en midl fylla me pappa o syrran o brossan , pappa skulle skjussa hem meg på cyckeln :P

Back in Oslo, under tiden jag vart i Gävle har vi hunnit flyttat in i ny lägenhet...
Jag o Alex Bertlin , my new sambo .. går Fett bra,..
bara att alex lär mej så fula ord.. så pappa blir lack när jag ringer hehe ..
typ som igår..

alex : - Mickis ska vi gå till den där jävla kuk fitt kiosken ...

då vill ja påpeka att alex e 33 år.. Moahahah .. så sluta upp me de där nååå.. akkurat nåååå!!:P

trvis bra som FAN, (mohaha ) i lägenheten ... liten bit bort..  gågnavstånd iaf...egetsovrum o så .....Bok fresh!
Dock inge jobb, men imorn ska ja träffa Carola o hon hade nå på G till mej ...får se får se...

Idag skulle jag vilja vai Gävla.. Hoffmaestro spelar ju på c-festen . SHITT va dom e tunga..
får bli till o lyssna på skivan ikveld då o hoppas på att nån ringer när dom tunga låtarna kommer.

Hörrni , simma lugnus....
pusss

Kommentarer
Postat av: lilljojjo

Tja gumman! var så kul att du var hem en sväng. det är nog dax för mig att ta mig tilldig snart. hoppas att tess och jocke oxå är på! vill se ditt ny bo ju.

hur som helst så körde om sjukt hårt och jag kommer att söka upp dom igen. Dom spela aldrig din låt...

fortsätt att skriva nu... puusss jojjo

2008-08-08 @ 13:10:01
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0