Är detta meningen?

Hej !

Fan allså , känns som livet krymper och tar slut snart.
Sedan den 1 agusti har jag varit arbetslös, till en början va de ju nice men nu är jag fan DELUXE LESS!!

Ibörjan klev jag upp runt 8-9 för att inte ställa om dygnet allt för mkt, me nu blir det bara längre o längre..
klev upp ett idag när Peter ringde o sa att de fan va dax för uppstigning...
då blir ja fan .. shitt nu har han gjort sin arbetsdag och vad harja gjort?! legat o sovit bort min dag...
Måste ske något radikalt nu allså , annars kommer ja inte må bra..

Tiden me min prins drar ihop sej till sitt slut innan hans resa...
Imorn åker han hem för att fira sin mamma og så , sedan på måndag kommer han några dagar hit för att vara med mig, sen på Torsdagen åker han hem för att packa o så för att sedan åka till Bali på Måndag den 8 Sep.
Vet fan inte hur jag ska klara mig allså!!! Kommer på mej hela tiden , sitter som i trans o ba stirrar.
Att man på så kort tid kan börja tycka om någon på de sättet...
ja vet inte men faaaaaan va ja tycker om karln.. kommer bli en rejäl omställning..
från att vara me han varje dag , till inget.. han har ju alltid kommit dirket efter jobbet, sovit me han varje naaaaatt...ohh vill inte ens tänka på de allså !!
Han kommer ju om 3 ¨månader... de kommer o det ska gå fort.
Jag ska ju jobba som fan o träna skiten ur mig tills han kommer hem !! SAKNAR DEJ REDAN BULLEMUPPEN MIN!!!

Tanken va ju att ja skulle dra hem idag .. surprise..men vart inte så ..
alla drog i Mickis e kvar i olso .. utan pengar!
Kajsa bor ju hos oss så de är ju bra att ja inte blir helt alene..
Största smärtan e ju att Peter åker! TOMT!! som fan .. vet inte rikigt hur jag ska fylla det under dessa 3 månader.

Kos o klem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0