-pust-

Hej !

disco fredag som en Doris skulle säga..
vaknade upp, pappa ringde o surrade lite..

Vred mitt huvud till vänster o där låg han , min lilla snoop dog me stans blåaste ögon!
(anledningen till snoop dog, han hade fläter like him)
Så söt han e...

-Mickis, idag ere din disco Fredag?!! 

Hehe, till o med min babe vet va de är för dag hehe , men idag hade ja bestämt meg för att det blir ikke noen "disco Fredag" trött, less o pajj, de funkar inte rikigt då !
Är så jääääääädra trött på festa, ändå är de så svårt att låta bli skiten !
Vi steg upp, Pettan min lirade lite gitarr o munspel mednas frullen dukades upp, Fucking love it!
Älskar när han sitter där i fönstret o spelar o sjunger, JACK JONSON!!! the king, after min king så klart!
Käkade frulle o bullemuppades oss som vanligt, Fett nere idag, eftersom Peter sakat men säkter börjar dra sej mot Bali. Idag åkte han till Sverige för han mor fyller 50 år, fest o hela kittet!
Ja blir i trans när ja tänker på att om några dagar e han väck i 3 månader. 
vi tog en promme till jernbanestatsionen, MYS! sen va de tårar som kom .. hatar o lämna han !!!
Fan va ja klagar bölar o känner efter mycket nu känner jag! Men e vel som pappa säger, att ja nog bör åka hem lite o ladda på batterierna! Får se hur det blir!
Peter väl på tåget så vart de en promme hem , i alla världens tankar..

Så ringde det, fick ett litet uppdrag i en sko affär några timmar, visserligen inte så kul men iaf något att göra för att inte deppa ihop!

Nu sitter jag hemma iaf, Alex o hela Gävle gänget e hemma i Gävle , Kajsa är ute på byn o röjjer!
Ska gå o slagga snart så det blir en annan dag snart, utan min babe!

Nu ringde han me, Full i fan av Kapten M,  ni känner han va?!

Simma lungt mina kära, imorn vankas det sol, vakna upp utan hjärtklappning o svettningar, en latte på stan längtar jag efter!

Kos og Klem !


Kommentarer
Postat av: lillhojojjo

gumman då! du vet att tre månade kommer att gå fort!v skulle så gärna träffa den där snubben ju! mend et är nog so pappa säger....du borde komma hem en sväng å ladda lite. älskar dig hjärtat! tänker på dig hela tiden! pusspuss

2008-08-30 @ 00:18:29
Postat av: fröken nöjd

Menne....jag kan väl låna pappsen din röda bil, ta med några av dina syskon...åka till dig i oslo och sen dra med dig hem hit till Gävle för några partyfyllda dagar! =)

Vad sägs?

2008-08-30 @ 11:46:24
Postat av: lilljojjo

mikiz du måste ju skriva oftare ju!

2008-09-02 @ 10:09:00
Postat av: lotta

tjooosnopp!



märker att allt inte är som de ska syrran, :( tycker du ska komma hem ett tag som pappa säger. vi alla saknar dig. o vi kan umgås lite. o du kan komma hem o käka dig tjock. sen kan du åka tillbaka... saknar dig syrran. och behöver du hjälp med något vill jag att du säger de, allt från pengar till att prata. jag finns för dig!! kram på dig, älskar dig!!!

2008-09-02 @ 13:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0